Site icon REWIND.sk

Šéf 365.bank Marek Šupa prezradil, kedy otvoria prvú pobočku pre verejnosť

Zdroj: touchit.sk, 365.bank

Reklama

Portál Forbes publikoval rozhovor s generálnym riaditeľom 365.bank Marekom Šupom, v ktorom sme sa dozvedeli zaujímavé novinky ohľadom ich budúcnosti. Ide o tzv. „neobanku„, ktorá sa vyznačuje moderným prístupom, plne digitálnym procesom, bez nutnosti chodenia do pobočiek. Práve v nich našlo mnoho klientov najväčšiu výhodu neobánk. Šupa však prezrádza, že 365.bank bude mať pobočky. Dokonca aj prezradil, kedy otvoria prvú z nich.

Zdroj: pcrevue.sk

365.bank bude mať pobočky

„Pobočky tú vždy boli, sú aj budú. Mení sa len to, čo si predstavujeme pod pobočkou a s akým účelom tam budú ľudia chodiť. Intenzívne premýšľame nad tým, že Slovensku ukážeme, ako môže vyzerať nová banková pobočka. Zážitok z digitálneho bankovníctva chceme priniesť ľuďom do fyzického sveta. Tak vieme zlomiť možné bariéry aj u konzervatívnejších ľudí,“
povedal v rozhovore Marek Šupa.

Zuzana Matuščáková, redaktorka Forbesu, sa k takejto odpovedi dostala po tom, čo sa Šupu opýtala, „ako sa v 365.bank pozerajú na pobočky.“

Reklama

„Objedná sa podobne ako k lekárovi,“ opísal Šupa postup, akým by klienti mohli predom hlásiť svoj príchod do pobočky. Vo svojej bankovej aplikácii to spravia rýchlo – len pár kliknutiami – a výsledkom bude čo možno najpohodlnešia návšteva. „Keď už [klient] príde, nepostaví sa do radu, lebo žiaden nie je,“ pokračoval Šupa.

Reklama

Chápeme to tak, že aplikácia bude môcť klientom odporučiť časy, kedy zvyčajne do pobočky chodí malý počet ľudí, prípadne im dá na výber rôzne časy návštev, na ktoré ešte nie je nikto „objednaný„.

Zdroj: 365.bank

Na pobočke by nemal chýbať inteligentný bankomat, no ani pracovníci banky, ktorí by sa mali klientom venovať „pri káve,“ popísal Šupa. Generálny riaditeľ predložil víziu moderného showroomu, pretože podľa 365.bank„pobočky tradičných bánk naozaj tradičné.“ Údajne je tu pritom priestor urobiť to oveľa lepšie.

Šupa dodal, že nad všetkým dôkladne premýšľajú. Ešte si nie sú istí, či idú budovať pobočkovú sieť alebo postavia jeden showroom v každom regióne. Prezradil však, že prvý otvoria už v roku 2020.

Reklama

Zdroj: forbes.com

Exit mobile version