“Éra tradičných automobiliek je u konca,” hovorí šéf Volkswagen Group

Nenechajte si ujsť

Amidamaru, do meče! Legendárne anime Kráľ šamanov sa po 18 rokoch vracia na obrazovky

Nový Kráľ šamanov odhaľuje ukážku Ako sme vás informovali ešte počas júna, legendárne anime Kráľ šamanov chystá návrat na obrazovky. Príbeh spočiatku vznikol ako manga séria autora Hiroyuki...

AKTUÁLNE: Sony oficiálne odhalilo cenu a dátum vydania konzoly PlayStation 5

PlayStation 5 Showcase Microsoft vyložil všetky karty na stôl, takže bolo jednoznačné, že spoločnosť Sony musí skôr či neskôr dorovnať. Nová generácia konzol Xbox vyjde...

Apple Event 2020: Apple Watch Series 6, iPad Air, služba Apple One a veľa iných skvelých noviniek

Včera nám Apple odhalil zoznam nadchádzajúcich produktov a služieb, ktoré už čoskoro zavítajú na trh. Hodinový Apple Event 2020 zahŕňal naozaj bohatý program, ktorý...

Väčšia hrozba pre Avengerov ako Thanos prichádza. Marvel obsadil záporáka Kang the Conqueror

Jonathan Majors sa pripája do MCU Jonathan Majors, herec, ktorý hrá hlavnú úlohu v seriáli Lovecraft Country na HBO, sa aktuálne pripája do MCU. Do...
Andrej Cvik
Andrej Cvik
Volám sa Andrej, mám 19 rokov a moje 3 najobľúbenejšie veci na svete sú káva a moje dve mačky.

Automobilka Volkswagen nemá strach z novej éry

Automobilka Volkswagen musí držať krok, inak hrozí, že upadne do zabudnutia kvôli rýchlo narastajúcej konkurencii. Ako píše tlačová agentúra Reuters, generálny riaditeľ VW Group Herbert Diess si to uvedomuje. Ako príklad ponúkol Nokiu, ktorá sa nestihla dosť rýchlo adaptovať novému trhu mobilných telefónov a prišla o korunu vo sfére, v ktorej kedysi vynikala.

“Ak budeme pokračovať naším aktuálnym tempom, bude to veľmi ťažké. Éra klasických automobiliek je u konca,”
dodal Diess.

CEO má obavy, že aktuálny pokrok nestačí. Stále prichádzajú nové a nové spoločnosti s elektromobilmi, ktoré vytláčajú z ciest klasické autá.

Aktuálny plán VW Group je navýšiť svoju trhovú hodnotu z aktuálnych 91 miliárd eur na 200 miliárd eur. Mali by podľa všetkého menej investovať do vývoja palivových motorov. Taktiež sa chystajú mierne zmeniť štruktúru biznisu. Nebudú sa už zameriavať na predávanie čo najväčšieho počtu vozidiel, ale na efektivitu predajov – teda na čo najväčší zisk – a to práve šetrením peňazí pri výrobe.

Zdroj: reuters.com, motor1.com

Mohlo by sa ti páčiť

Pridaj komentár

Najnovší obsah

Komédia MATKY predstavuje trailer a plagát. Do kín príde už v novembri

Komédia MATKY predstavuje trailer a plagát Tvorcom novej komédie Matky sa podarilo v rekordne krátkom čase zostrihať materiál natočený v lete a tak už v novembri si diváci...

Hotel Transylvánia 4, Krúdovci 2 a Baby šéf 2. Pokračovania obľúbených animákov prichádzajú

Pokračovania obľúbených animákov Naše obľúbené animované filmy sú späť. A tou najlepšou správou je, že si všetky stihneme pozrieť ešte tento a budúci rok. Presnejšie...

Prvé progaming podujatie na Slovensku prichádza – Orange Majstrovstvá Slovenskej republiky v elektronických športoch 2020!

Už túto jeseň sa začína nová éra herných turnajov na Slovensku. Vďaka podujatiu Orange Majstrovstvá Slovenskej republiky v elektronických športoch sa ešport v našej...

Tri ďalšie herné pecky zadarmo. Medzi nimi aj Watch Dogs 2 s veľkým otvoreným svetom

Vývojár videohier Epic Games plní svoj sľub a každý týždeň ponúka svojim užívateľom hry úplne zadarmo. Práve týmto spôsobom si digitálny obchod Epic Games...

Pozrite si prvé fotografie z anime Blade Runner: Black Lotus. Seriál rozšíri obľúbený sci-fi svet

Prvé fotografie z Blade Runner: Black Lotus Zaujíma vás, čo sa dialo medzi filmami Blade Runner a Blade Runner 2049? Časť z tejto 30-ročnej príbehovej...