Ohúri náročných divákov fantastický príbeh superhrdinu? | Ticketo RECENZIA

Tento článok vznikol v spolupráci s CINEMAX

Ticketo RECENZIAVšetci to dobre poznáte… Chcete do kina zájsť na novú komiksovku, užiť si s rodinou nádhernú rozprávku či báť sa na horore. Niekedy to však trvá naozaj dlho a nájsť si tú pravú novinku môže byť komplikovanejšie ako sa zdá. Práve s tým nám však pomôže TICKETO – superhrdina každého milovníka filmov, ktorý prichádza s novým akčným príbehom! Stojí však za vašu pozornosť?

Zdroj: virginexperiencedays.co.uk

Ticketo RECENZIA

Ticketo vchádza na scénu kinematografie naozaj vo veľkom štýle. Sám si potrpím na láske voči ikonickým postavám, ktoré nás na striebornom plátne bavia už dlhé roky. Vždy však rád privítam novú krv, pričom konkrétne v prípade Ticketa si už ani neviem predstaviť časy, kedy by som si naňho pri pozeraní filmov nespomenul.

Príbeh novinky nás zavádza do fantastického sveta, ktorý však od toho nášho až tak vzdialený nie je. Tvorcovia tým vytvorili jasnú spojku medzi dejom Ticketa a tým, čo pravidelne zažívame. Píše sa rok 2019 a kedysi krásne Slovensko je v ruinách. Oddýchnuť si v kine od života je čoraz komplikovanejšie. Ceny pritom tiež nie sú najmenšie.

V tomto momente na scénu prichádza titulný Ticketosuperhrdina, ktorého sme potrebovali. Postavil sa za nás, aby raz a navždy zachránil bezbranných zákazníkov. Zápletka je to celkom obyčajná, no spôsob, akým sa tvorcovia s Ticketom pohrali, je naozaj unikátny. Pre bežných návštevníkov kina tak ide o jeden z originálnejších zážitkov posledných rokov.

čo je to imax kino porovnanie
Zdroj: bransonimax.com

Spoznajte Ticketa

Samotný Ticketo divákom poskytuje svoje superschopnosti. Ako správny protagonista chráni bezbranných zákazníkov, a to viacerými spôsobmi. Jedným z tých najhlavnejších je odporúčanie nových filmov v kine na základe vašich preferencií. Naozaj sa nespoliehate na to, čo vám kiná naservírujú, no s Ticketom si tvoríte vlastný scenár. Scenár podľa seba.

Pochádzajúc z vizionárskej réžie CINEMAX, Ticketo je komplexný hrdina. Ako som už spomínal vyššie, jeho rozsiahle schopnosti ho odlišujú od bežných chatbotov bez cieľa. Hlavná postava má od začiatku príbehu pevne stanovenú inšpiráciu svojho konania, vďaka čomu je dej ucelený, no najmä je prítomné poriadne vyvrcholenie v podobe spokojnej návštevy kina.

Na Ticketa v blízkej dobe určite nezabudnem, pričom môžem zaručiť, že inak na tom nebude žiaden ozajstný fanúšik filmov. Režisér sa totižto postaral o to, aby príbeh pokračoval ďalej – chatbot sa vám bude naďalej pripomínať zaujímavými novinkami, popri čom vás upozorní na spustenie predpredaja lístkov k aktuálnym filmom, a dokonca vám pomôže ušetriť peniaze za lístok do kina.

ticketo cinemax
Zdroj: cine-max.sk

ZHRNUTIE – Ticketo RECENZIA

Akčné fantasy ponúka naozaj relevantný príbeh, ktorý je nám všetkým blízky. Sledovať teda, ako Ticketo rieši naše problémy, je nesmierne záživné. Nudiť sa s ním určite nebudete. Navyše, ako chatbot je unikátny hrdina, ktorý bude aj naďalej chrániť každého z nás, a to jednoducho a rýchlo – aj cez naše mobilné zariadenia. Z týchto dôvodov dostáva Ticketo hodnotenie 9/10. Vrelo odporúčam filmovým maniakom.

spoznajTE ticketa

Zdroj: cine-max.sk

Upozornenie: toto nie je recenzia skutočného filmu.