Netflix získal práva na natočenie filmu o založení jednej z najväčších značiek na svete – Nike!

Nenechajte si ujsť

Adam Martiš
Adam Martiš
Mám 24 rokov, vyštudoval som mediálnu komunikáciu a som milovníkom filmov, seriálov, hier a popkultúrneho obsahu. Zaujímam sa aj o technológie, hudbu, módu či šport – celkový rozhľad je u mňa na prvom mieste.

Najčítanejšie za 7 dní

V dnešnej kinematografii majú zaslúžené miesto aj životopisné filmy, ktoré sa zameriavajú na vznik veľkých spoločností a značiek. Samozrejme, medzi tie najznámejšie patria snímky ako Zakladateľ (McDonald’s), Sociálna sieť (Facebook) alebo Jobs (Apple). Do rodiny týchto filmov sa však pridá aj Shoe Dog, knižný bestseller, ktorý napísal Phil Knight. Práve on je totižto spoluzakladateľom celosvetovo známej športovej značky Nike. Najnovšie novinky nám dokonca prezrádzajú, že sa o adaptáciu tohto príbehu postará spoločnosť Netflix. Produkciu má pod dohľadom päťnásobný nominant na Oscara, Frank Marshall, v spolupráci so samotným Knightom. Scenár majú na starosti Scott Alexander a Larry Karaszewski (The People v O.J. Simpson).

Shoe Dog
Zdroj: ridingwiththewindowdown.com

Film Shoe Dog uvidíme na Netflixe!

Ako vám už určite došlo, filmová adaptácia sa pozrie na príbeh mladého Phila Knighta a jeho založenie značky Nike. V tých časoch práve dokončil vysokú školu, požičal si od otca 50 dolárov a založil spoločnosť, ktorá mala jasný cieľ. Dovážať kvalitné, no zároveň lacné bežecké tenisky z Japonska. V roku 1963 predával tieto tenisky z kufra svojho auta, zatiaľ čo mu za prvý rok tento biznis zarobil 8000 dolárov. Dnes sa ročné zárobky spoločnosti Nike pohybujú niekde okolo 36 miliárd amerických dolárov. Za tie roky sa ikonická „fajka“ stala legendou, ktorú každý ihneď spozná po celom svete. Ako sa mu to teda podarilo?

Na túto otázku vám poskytne odpoveď už samotný film. Ako však reaguje na sfilmovanie jeho príbehu Phil Knight?

„Veľmi sa teším na spoluprácu s mojím priateľom, výborným Frankom Marshallom, s ktorým prinesiem môj príbeh a príbeh značky Nike na obrazovky. Bol som veľmi potešený tým uznaním, ktorého sa dočkala moja kniha. Myslím si, že takto môžeme rozpovedať moju cestu a príbeh značky Nike ešte rozsiahlejšiemu publiku, v spolupráci s Netflixom.“

Tak čo, tešíte sa na filmovú adaptáciu tohto knižného bestselleru?

Zdroj: www.comingsoon.net

Mohlo by sa ti páčiť

Pridaj komentár

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -