Ghost of Tsushima ponúkne v súbojoch veľkú výzvu, hovorí režisér projektu

Nenechajte si ujsť

Róbert Herda
Róbert Herda
Ahoj, ako si si už mohol prečítať, volám sa Róbert. Videohrám, knihám a hlavne kinematografii ako médiám, ktoré sú určené na rozprávanie príbehov, sa venujem už nejakú tú dekádu (ak si dobre pamätám, tak vlastne od dôb, čo som začal registrovať okolie). Najmä preto sa snažím všetko, čo z týchto oblastí prichádza skúmať a nezriedka analyzovať. Momentálne pracujem aj na vlastnej tvorbe a popritom sprostredkúvam čitateľom rôzne novinky, dojmy a recenzie z týchto oblastí.

Samurajský open world už čoskoro 

Ghost of Tsushima je ďalšou veľkou exkluzivitou, ktorá sa objaví na terajšej konzole japonskej spoločnosti Sony, teda na PlayStation 4. Najmä preto sa k nej upierajú mnohé oči a vzhľadom na blížiaci sa dátum vydania je do sveta vypúšťaných čoraz viacej informácií, ktoré sa venujú hrateľnosti a jej jednotlivým súčastiam v podobe herných mechaník.

Posledné State of Play, ktoré sa venovalo výhradne samurajskému titulu a plnohodnotne ho predstavilo, bolo najsledovanejším streamom takéhoto charakteru, čo jasne potvrdzuje obrovský záujem o tematicky a zasadením originálny projekt.

Áno, je pravdou, že gameplay sa zatiaľ nejaví nijak prevratne. Preskúmavate svet, ktorý v tomto prípade pôsobí nádherne a v konkrétnych momentoch vizuálne ohromujúco, bojujete s okupačnými Mongolmi v táboroch, pričom tie ničíte a obsadzujete.

Nezabúda sa ani rôzne vylepšenia vizuálneho charakteru, no musíme podotknúť, že vaše vybavenie ovplyvní i schopnosti samurajského bojovníka v zakrádaní sa a priamych rezoch blýskajúcou sa katanou. Posledné video dokonca potešilo aj fanúšikov tvorby Akiru Kurosawu, pretože sme sa dozvedeli, že v hre nájdeme čierno-biely mód, ktorý evokuje snímky režijného mága tradičnej kinematografie.

ghost-of-tsushima-7
Zdroj: cgmagonline.com

Ghost of Tsushima ponúkne výzvu, už pár rán zabíja 

O počine sa rozrozprával jeho režisér Nate Fox. Cieľavedome prehlásil, že jeho tím ctil schopnosť usmrtenia sečnej zbrane. Priznáva, že vo videu sa mohla hra javiť ako jednoduchá a nenáročná, no režisér sľubuje ozajstnú výzvu. Osoba hrajúca prezentovanú ukážku bola údajne skúsená a vedela čeliť nástrahám prítomného sveta.

V tomto ohľade sa autori snažia o uzemnenú hru, kde vás niekoľko priamych útokov okamžite zabije. Možno dodať, že vývojári opisujú hru tromi slovami – bahno, krv a oceľ. Sledovali množstvo klasických samurajských filmov, kde nezriedka ľudia zomierajú po dvoch, prípadne len jednom presne mierenom útoku (opäť sa naskytuje príležitosť spomenúť filmografiu Akiru Kurosawu).

Porážanie Mongolov je však výzvou, ktorá prinesie satisfakciu. Náročnosť súčasne dodáva súbojom spád i dôležitú dynamiku. Nate ďalej hovorí, že nepôjde do ľubovoľného tábora len tak pribehnúť a bez problémov ho do jedného neprajníka vykostiť.

Taktiež ho mrzí, že v rámci State of Play nemohli ukázať samurajské duely, opäť prevzaté z tematickej kinematografie. Z týchto bojov má veľkú radosť a údajne môžeme očakávať intenzívny psychologický stret, v ktorom je nutné skúmať oponenta.

Ak vás Ghost of Tsushima zaujalo, upozorňujeme, že vychádza 17. júla 2020 a to exkluzívne na konzole PlayStation 4, pričom pôjde o úplne poslednú veľkú exkluzivitu tejto platformy.

Myslíte, že bude Ghost of Tsushima bojovať s titulom Sekiro: Shadows Die Twice o post najlepšej hry so samurajskou tematikou? Dajte nám vedieť v dostupných komentároch. 

Zdroj: vg247.com

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -