štvrtok, 10 októbra, 2024

Exkluzívny rozhovor: Našu službu chceme v každej slovenskej domácnosti, máme najlákavejší obsah

Nenechajte si ujsť

Nenápadná streamovacia služba valcuje Slovensko

Streamovacia služba JOJ Play na Slovensku získava na popularite, vyskúšalo si ju už 480 000 ľudí. Veľkým hráčom tak čoraz častejšie dýchajú na chrbát aj silné lokálne platformy, v ktorých práve „jojkárska služba“ vyčnieva hneď v niekoľkých oblastiach.

TV JOJ naozaj trafila kliniec po hlavičke, rastie v najdôležitejšie oblasti ako žiadna iná konkurencia. Platforma ukazuje, že aj lokálny obsah môže byť atraktívny pre divákov, hlavne keď je správne kombinovaný so zahraničnými produkciami a športovými prenosmi.

Portál Rewind.sk dostal exkluzívnu možnosť spraviť rozhovor s Nikoletou Nagyovou, projektovou manažérkou JOJ Play, o stratégii, napredovaní služby, spôsoboch prilákania Slovákov k predplatnému streamovacej služby či samotnom smerovaní celej značky.

JOJ Play je najrýchlejšie rastúcou streamovacou službou na Slovensku. Čím si rýchly nárast popularity vysvetľujete?

Rýchly nárast popularity JOJ Play je výsledkom viacerých faktorov. V prvom rade je to kvalitný a exkluzívny obsah, ktorý diváci inde nenájdu. Medzi najpopulárnejšie seriály dlhodobo patrí Nemocnica, Nákupné maniačky, Profesionáli a Panelák.

Našou silnou stránkou je kombinácia najnovších filmových hitov, ako sú Smršť, Matka na úteku, Vojna policajtov, Jej telo a Perinbaba a Dva svety.

Nezanedbateľnou výhodou je aj bezplatný balík, ktorý ponúka obrovské množstvo obsahu zadarmo, čo je na Slovensku unikátom. Dôveryhodnosť a popularita JOJ Group takisto zohrávajú kľúčovú úlohu pri prilákaní divákov.

Zdroj: JOJ

Koľko predplatiteľov JOJ Play aktuálne registrujete? Máte stanovený cieľ, kam by ste sa v počte platiacich divákov chceli v budúcnosti dostať?

Aktuálne registrujeme viac ako 480 000 používateľov, čo je za necelé tri roky existencie nad naše očakávania.

Naším cieľom je, aby sa JOJ Play stalo neoddeliteľnou súčasťou každej domácnosti na Slovensku, či už vo forme bezplatného alebo prémiového balíka. Chceme pokračovať v rozširovaní našej ponuky a zlepšovaní služieb tak, aby si každý divák našiel to svoje.

Čím sa JOJ Play najviac odlišuje od konkurencie?

JOJ Play sa odlišuje od konkurencie najmä svojou všestrannosťou a rozsiahlym výberom obsahu, ktorý je takmer nevyčerpateľný. Naša platforma umožňuje sledovať obsah bezplatne, čo je na slovenskom trhu ojedinelé.

Zároveň ponúkame atraktívnu cenu prémiového balíka a pestrú paletu programov, ktorá zahŕňa nielen filmy a seriály, ale aj dokumenty, športové prenosy a exkluzívny obsah, ako napríklad spomínanú rozšírenú verziu Vojna policajtov, ktorá bola veľmi úspešná. Do našej ponuky pravidelne zaraďujeme aj úspešné filmy ako Jedeme na teambuilding či Všetko, všade, naraz.

Má podľa Vás služba na to, aby vedela konkurovať aj veľkým zahraničným hráčom?

Myslíme si, že JOJ Play má potenciál konkurovať aj veľkým zahraničným hráčom. Našou veľkou výhodou je dôkladná znalosť slovenského diváka a možnosť prispôsobiť obsah presne jeho potrebám a preferenciám.

Okrem toho ponúkame exkluzívny lokálny obsah, ktorý zahraničné platformy nemajú. Či už ide o obľúbené klasiky ako Panelák, Mafstory, novinky dostupné len na JOJ play ako napríklad Lásky v Istanbule či PsychoSimona a v neposlednom rade filmy ako Perinbaba a Dva svety a Smršť sú príkladom obsahu, ktorý si naši diváci vysoko cenia.

Silným lákadlom pre predplatiteľov sa ukázali byť aj MS v ľadovom hokeji, ktoré JOJ vysielala exkluzívne. Ako veľmi sa šampionát podpísal na popularite služby

Báza JOJ play bola už pomerne veľká pred začiatkom šampionátu (takmer 400 000 registrácií) a za trvanie sme mali týždenný nárast na úrovni 10 %.

Za bežných okolností máme pri takejto vysokej báze medzitýždenný nárast niekde na úrovni medzi 1-1,5 %, takže áno, zaznamenali sme signifikantný nárast počtu registrácií a zároveň aj využívania služby pomimo zápasov.

Vidíme, že obsah, ktorý sa na platforme nachádza, zaujal aj divákov, ktorí primárne prišli s cieľom sledovať hokej a tým sa navýšil aj priemerný čas, ktorí zákazníci trávili na našej platforme

Práva na MS v ľadovom hokeji vlastníte až do roku 2028. Viete už o novinkách alebo zlepšeniach, ktoré by ste chceli v budúcich ročníkoch priniesť?

Samozrejme. Nezahálame a už teraz pracujeme na technologických novinkách, ktoré divákom predstavíme ešte skôr než prídu ďaľšie majstrovstvá.

Aktuálne pracujeme na veľkej migrácii platformy, čím odľahčíme načítávanie jednotlivých assetov, vylepšíme UI prostredie, prídáme viaceré funkcie do playerov s čím príde aj aktualizácia nastávajúceho dizajnu platformy.

Zdroj: JOJ

Úspech so športovými prenosmi tento rok zaznamenali aj konkurenčné streamovacie služby. Budete vyvíjať úsilie na zisk vysielacích práv aj na ďalšie športové udalosti?

Už od začiatku sme verili, že športy na streame sú tá správna cesta. Vnímame ich ako veľkú príležitosť a určite plánujeme prinášať divákom ešte viac rozmanitých podujatí. Prirodzene sa budeme snažiť získať práva aj na ďalšie atraktívne športové udalosti.

Nejde nám však len o klasické športy, chceme divákom priniesť aj niečo iné, menej známe, ale veľmi zaujímavé ako napríklad Futbalic alebo Fight Night Challenge. Pre fanúšikov hokeja už pripravujeme vysielanie všetkých zápasov Tipos extraligy, ktorá sa opäť začne vysielať od polovice septembra.

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -