25. apríla sa dočkáme veľkého ukončenia jednej kapitoly Marvel Cinematic Universe prostredníctvom filmu Avengers: Endgame. Pôjde v poradí o 22. film tohto úžasného univerza, ktoré vzniklo v roku 2007. Nejeden z vás si tak určite plánuje do premiéry pozrieť všetkých 21 filmov, pretože ako sa hovorí, opakovanie je matka múdrosti.

Len tak pre zaujímavosť, pozretie všetkých týchto filmov bez prestávky by vám zabralo 45 hodín a 8 minút, čo sú v prepočte skoro dva dni. A to sme teda počítali iba filmy – pokiaľ by ste si chceli pozrieť aj všetky seriály a krátke filmy, trvalo by vám to príjemných 12 dní, 12 hodín a 43 minút. Tak čo, kto ide do toho?

Scény z filmu Avengers: Infinity War
Zdroj: reggiestake.com

Maratón všetkých MCU filmov

Pokiaľ si ale naozaj chcete pozrieť “iba” všetky MCU filmy, nemusíte z tohto maratónu odísť naprázdno. Jeden šťastný Marvel fanúšik totižto dostane naozaj šťavnatú odmenu! Portál CableTV hľadá človeka, ktorému zaplatia za pozretie všetkých 20 filmov (samozrejme, bez Captain Marvel).

Ideálny kandidát nemôže byť iba Marvel fanúšik, ale musí byť aktívny na sociálnych sieťach, pretože musí celý tento maratón zaznamenávať na Twitter s označovaním CableTV. Jeden vybraný šťastlivec tak dostane 1000 amerických dolárov na ruku. Okrem toho získa aj špeciálny MCU Blu-ray box set so všetkými filmami a rôzny Marvel merch označený ako “Marvel Marathon Survival Kit”.

the avengers
Zdroj: screengeek.com

Bohužiaľ, pre všetkých Slovákov, Čechov a Wakanďanov tu máme zlú správu. Ideálny účastník musí pochádzať zo Spojených Štátov a musí mať viac ako 18 rokov. Na splnenie celého maratónu bude mať daný šťastlivec tri dni.

My mu samozrejme držíme palce a tento maratón si dáme spolu s ním, no bez adekvátnej odmeny. Pokiaľ sa chcete o tomto maratóne dozvedieť viac, určite klikajte na oficiálne stránky CableTV.

Tak čo, zúčastnili by ste sa podobnej akcie, ak by sa niečo také konalo aj u nás? Plánujete si do premiéry Avengers: Endgame spraviť vlastný MCU maratón? Vaše názory nám napíšte do komentárov!

Zdroj: screenrant.com