Filmy

Filmová Mary Jane sa vyjadrila k novému Spider-Man filmu! Prečo taká kritika?

Herečka Kirsten Dunst a.k.a Mary Jane sa vyjadrila ku Homecomingu!

Prvého Spider-Mana sme sa dočkali pred 15 rokmi. Práve vďaka tomuto filmu si dokázalo štúdio Sony zarobiť na ďalšie dve pokračovania, ktoré obleteli celý svet a detstvo mnoho divákov. Vo filme sme sa dočkali postáv ako sú mladý Peter Parker, ktorého stvárnil Tobey Maguire, ktorý je známy vďaka svojmu priateľstvu s Leonardom DiCapriom a kúzelníkom Davidom Blainom. Mary Jane Watson, ktorú stvárnila vtedy 20-ročná Kirsten Dunst a mnoho ďalších. Práve tieto dve spomínané postavy nás sprevádzali príbehom všetky 3 diely. Ale čo si herci myslia o reboote, ktorý bude niesť názov Spider-Man: Homecoming?

spider-man 2 retro-recenzia

Zdroj: prensa.turner.com

Kritika

Keď niečo na svete stvoríte, tak sa to s vami nesie až do konca života. Tobey Maguire nám definoval pojem Spider-Man a Kirsten Dunst postavu Mary Jane. Práve kvôli tomuto nepriestrelnému egu prichádza na rad kritika na všetky ostatné rebooty. Kirsten Dunst sa vyjadrila ku pripravovanému Spider-Man filmu, v ktorom zahviezdi mladý Tom Holland následovne.

“My sme spravili najlepšie Spider-Man filmy. Mne to je jedno, nech ich spravia. Ale pozrite sa na to. Tie filmy sú čisto vyrobené kvôli peniazom a nie príbehu. Je to úplne vidieť už len z trailerov. Dúfam, že ma chápete….”

Z Kirstenovej vyjadrenia jasne vyplýva, že nie je rada s vývojom Spider-Mana. The Amazing Spider-Man séria zapôsobila na mnoho ľudí veľmi pozitívnym dojmom, ale aj tým negatívnym. Práve kvôli tomuto faktu sa fanúšici všetkých sérií tešia na nového Spider-Mana, ktorý príde do našich kín už v júli tohto roku. Dovtedy si môžete napozerať všetky filmy, ktoré do Spider-Manovej série patria! Mimochodom, každý štvrtok až do vydania Spider-Man: Homecoming, budeme vydávať retro recenzie na všetky Spider-Man filmy. Určite si teda nezabudnite prečítať prvú z nich!

Tobey Maguire nám priniesol iného, no skvelého Spider-Mana

Tobey Maguire nám priniesol iného, no skvelého Spider-Mana; Zdroj: pyxurz.blogspot.com

About author