Mastercard rozširuje svoje partnerstvo s League of Legends European Championship (LEC)

Nenechajte si ujsť

Adam Martiš
Volám sa Adam, mám 21 rokov, na vysokej škole študujem masmediálnu komunikáciu a som milovníkom filmov, seriálov, hier a popkultúrneho obsahu. Zaujímam sa aj o technológie, hudbu, módu či šport - celkový rozhľad je u mňa na prvom mieste.

Spoločnosť Mastercard rozšírila svoje partnerstvo so spoločnosťou Riot Games. V nadväznosti na štvorročnú úspešnú celosvetovú spoluprácu s touto značkou bude Mastercard sponzorovať ligu elektronických športov League of Legends European Championship (LEC) a posilní tak svoj vzťah s najväčšou európskou ešportovou komunitou.

Pre fanúšikov ešportu bude partnerstvo medzi spoločnosťou Mastercard a finálovým podnikom ligy elektronických športov League of Legends European Championship príležitosťou na jedinečné zážitky na nezaplatenie pri sledovaní tých najlepších hráčov. Prvý zápas v rámci finálového playoff – LEC Summer Playoffs, v ktorom sa stretnú popredné európske tímy, sa uskutočnil v piatok 13. augusta 2021. Víťaz a ďalšie dva umiestnené tímy sa kvalifikujú na majstrovstvá sveta pre rok 2021.

K novému partnerstvu sa vyjadrila Jeannette Liendo, viceprezidentka spoločnosti Mastercard Europe pre marketing a komunikáciu: „Sme hrdí na to, že sme sa stali partnermi seriálu League of Legends European Championship. Pokračujeme tým v úspešnej celosvetovej spolupráci so spoločnosťou Riot Games. Chceme ľuďom dávať možnosť vychutnávať si, čo ich baví a mnoho ľudí v Európe baví League of Legends. Teraz sa tešíme na možnosť prinášať fanúšikom zážitky na nezaplatenie nielen počas finále seriálu League of Legends European Championship, ale aj pri ďalších propagačných akciách.“

Spoločnosť Mastercard už uzavrela veľa profesionálnych partnerstiev v rámci League of Legends a nás nesmierne teší, že ju môžeme privítať aj priamo na európskom šampionáte. Snaha spoločnosti Mastercard vždy poskytovať to najlepšie, významne prispeje k tomu, aby si fanúšikovia finálové zápolenie užili na úplne novej úrovni,” uviedol Zeynep Gencaga, manažér spoločnosti Riot Games zodpovedný za obchodný rozvoj a partnerstvo v regióne Európy, Blízkeho východu a severnej Afriky.

Hra League of Legends si veľkú obľubu získala už čoskoro po svojom uvedení na trh v roku 2009. Za iba tri roky sa ňou bavilo už jedenásť miliónov hráčov . Posledné dostupné údaje o mesačných počtoch aktívnych hráčov uvádzajú čísla medzi 100 a 120 miliónmi.

Ako oficiálny partner seriálu League of Legends European Championship bude spoločnosť Mastercard poskytovať rad exkluzívnych digitálnych zážitkov aj tých priamo v mieste konania. Všetky budú dostupné prostredníctvom internetových stránok na adrese Priceless.com. Spoločnosť Mastercard bude navyše v priebehu letných a jarných play off sponzorovať novú súťaž pod titulom Hra týždňa [Play of the Week]. Fanúšikovia vďaka tomu získajú jedinečnú príležitosť vyhrať vstupenky na nadchádzajúce zápasy play off a ďalšie ceny. V rámci partnerstva bude Mastercard tiež sponzorovať špeciálne prémie ponúkané počas oficiálnych prenosov súťaže: v priebehu sledovania hry budú mať fanúšikovia možnosť získavať rôzne odmeny, od herných prvkov až po tovar spojený so súťažou a zúčastnenými tímami.

Spoločnosť Mastercard toto partnerstvo, oznámené v roku 2018, priebežne rozširuje a posilňuje tak svoju pozíciu vo svete League of Legends. Mastercard tak ako globálna technologická firma posilňuje svoju prítomnosť v oblasti digitálneho sponzoringu ešportu a zábavy svetovej úrovne. A podobne ako v prípade športových podnikov v reálnom svete sa Mastercard výrazne angažuje aj vo svete digitálnom, napríklad v severskej lige NLC, severoamerickej sérii LCS, brazílskej CBLOL, či v globálnych udalostiach ako sú majstrovstvá sveta alebo Mid-Season Invitational.

Zdroj: TS Mastercard

Mohlo by sa ti páčiť

Pridaj komentár

Najnovší obsah