Koniec príšerných filmov? Netflix predstavil geniálnu stratégiu, ako zachrániť svoju službu

Nenechajte si ujsť

Erik Košťany
Erik Košťany
Moje meno je Erik (alebo Erino), mám 28, momentálne bývam v Bratislave. Kino navštevujem niekoľkokrát do mesiaca a čo nestihnem tam, doháňam na obrazovkách doma. Vlastním niekoľko konzol, rád si prečítam dobrú knihu či komiks, ale nevyhýbam sa ani pohybu po vonku (či už na nohách alebo bicykli)

Nová stratégia pre Netflix

Najväčšia streamovacia služba má vo vedení svojej filmovej tvorby nového šéfa necelý týždeň, no už teraz oznamuje, že sa zásadne mení stratégia pre Netflix. Ako informuje Variety, nová vedúca osobnosť Dan Lin nielen prepúšťa zamestnancov, ale prichádza aj s riadnym plánom, ktorý hovorí o zbavovaní sa podpriemerných až úplne príšerných filmov.

Do minulého týždňa (od januára 2023) zastával pozíciu Scott Stuber. Aktuálne ho vymenil Lin, ktorý je skúseným filmovým aj seriálovým producentom. Má na svojom konte sériu Lego filmov, novodobú adaptáciu hororu To či hraného Aladdina od Guya Ritchieho. S Netflixom už predtým spolupracoval na snímke Dvaja pápeži alebo aktuálnom fantasy seriáli Avatar: The Last Airbender.

Rozdelenie produkcie podľa žánrov

Hneď po svojom nástupe prepustil 15 zamestnancov, ale dal najavo, že sa nejedná o celkovú a plošnú reorganizáciu, pri ktorej by zásadne zredukovali pracovnú silu.

Namiesto toho uviedol, že sa má znížiť produkcia filmov, aby sa zvýšila ich kvalita. To ešte podčiarkol tým, že priestor dostanú iba kúsky, ktorým bude jeho nový tím naozaj veriť.

Zložil novú skupinu pracovníkov, ktorým zveril dohľad nad filmami podľa žánrov. Ori Marmur bude mať na starosti akciu, fantasy, horor a sci-fi. Kira Goldberg dostala drámy, triler a rodinné filmy, Niija Kuyekendall bude dohliadať na projekty pre mládež, sviatočné filmy a projekty založené na reálnych udalostiach. Posledným je Jason Young, ten bude mať pod palcom komédie a romantické komédie.

Menej filmov, no väčší dosah a univerzálnejšie témy

Nový šéf v tlačovej správe uviedol, že odchod od jeho produkčnej spoločnosti Rideback nebol pre neho vôbec ľahký. Keď mu však Bela Bajaria, vedúca osobnosť pre obsah Netflixu predostrela možnosti, videl, že ide o neuveriteľnú príležitosť.

V Rideback sa snažil prinášať filmy, ktoré dokážu zaujať divákov po celom svete a majú univerzálny témy. Teraz podľa jeho slov vidí, že nie je na to lepšieho miesta ako v spoločnosti, ktorá má najrozšírenejšie svetové publikum.

Ako sa vám pozdáva nová stratégia pre Netflix a slová nového šéfa? Uvítate menej filmov na úkor zlepšenia ich kvality, alebo ste boli radi za ich častú produkciu a budú vám chýbať? Dajte nám vedieť v komentároch. 

Zdroj: variety.com

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -