Ďalšia revolučná novinka z Číny. 3D nakupovanie začala využívať aj IKEA

Nenechajte si ujsť

Branislav Petrus
Keby mi povieš aby som dobil svet a na výber mi dáš nôž a slovo, vyberiem si slovo. Pretože ak sa ho naučíš správne používať, pochopíš, že práve slovo je tá najsilnejšia zbraň.

Na svetlo sveta prichádza revolučná novinka a opäť raz je jej stvoriteľom Čína. Na trh sa dostala služba, v ktorej si zákazník bude môcť vyskúšať 3D nakupovanie.

Aplikácia využíva technológiu 3D máp a už sa k nej pripojilo viac ako 100 komerčných maloobchodných gigantov, ako napríklad IKEA.

Čína 3D nakupovanie
Zdroj: sublimechina.com

Čína rozbieha 3D nakupovanie

Prostredníctvom 3D nakupovania môžu zákazníci veľmi jednoducho prehľadávať celé nákupné centrá na displejoch svojich smartfónov tak detailne, ako keby boli v obchode fyzicky prítomní.

Tieto opatrenia zaviedla Čína z dôvodov šíriacej sa pandémie nového koronavírusu, za ktorý je krajina zodpovedná. Cieľom je povzbudiť ľudí k tomu, aby neprišli o možnosť nakupovania, ale taktiež aby ani neohrozili okolie.

Vďaka takejto novinke sa vyhnete husto zaľudneným oblastiam, akými sú nákupné centrá. Služba 3D nakupovania bude využívať 5G sieť a v maloobchodnom priemysle má vysoký potenciál na úspech.

Čína 3D nakupovanie
Zdroj: gizmochina.com

Výrazný posun do digitálnej sféry

Keďže vláda ľuďom odporúča, aby sa na verejnosti nezdržovali vo veľkých davoch, táto technológia je pre mnohé podniky záchranným kolesom. A okrem iného to veľa spoločnostiam pomôže sa presunúť a lepšie začleniť do digitálneho sveta, ktorý sa v Číne každým dňom rozrastá.

Služba umožní spotrebiteľom navýšiť zážitok z nakupovania, ktoré bude interaktívnejšie a vy sa do neho ponoríte ešte o niečo hlbšie ako v reálnom svete. Týmto krokom sa taktiež vybuduje chodník, ktorý by mohol neskôr viesť k ešte pokročilejším technológiám využívaných v elektronickom obchode.

Podľa správ má táto revolučná novinka už teraz na svojom zozname viac ako 100 spoločností, čo vývojárov určite potešilo a o budúcnosť majú postarané. Službu začala využívať aj IKEA, ktorú môžeme nazvať monopolom s ponukou nábytkov do domácností. Obchody IKEA sú známe svojou veľkosťou a digitalizácia môže zákazníkom pomôcť lepšie vyhľadať ponúknuté produkty už aj z pohodlia domova.

Čína na trh uviedla revolučnú novinku, ktorou je 3D nakupovanie. Myslíte si, že sa nová služba uchytí a zapadne do digitálneho sveta? O vaše názory sa s nami môžete podeliť v sekcii komentárov.

Zdroj: gizmochina.com

Mohlo by sa ti páčiť

Pridaj komentár

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -