Odklad premiéry filmu No Time To Die kvôli koronavírusu bude stáť tučné milióny

Nenechajte si ujsť

Adam Martiš
Adam Martiš
Mám 24 rokov, vyštudoval som mediálnu komunikáciu a som milovníkom filmov, seriálov, hier a popkultúrneho obsahu. Zaujímam sa aj o technológie, hudbu, módu či šport – celkový rozhľad je u mňa na prvom mieste.

Nie je čas zomrieť a taktiež nie je ten správny čas na vydanie filmu. Určite ste zaregistrovali správu o tom, že premiéra filmu No Time To Die bola presunutá z apríla na november. V slovenských kinách sme si 25. James Bond film mali užiť už 8. apríla, ale nový dátum vydania padol na 25. november 2020.

Osemmesačný odklad zavinil koronavírus, kvôli ktorému by štúdio mohlo stratiť stovky miliónov dolárov na zatvorených kinách v Číne, Južnej Kórei, Taliansku či Japonsku. Určite si prečítajte našu pôvodnú správu so všetkými dôležitými informáciami, ktorú nájdete na tomto odkaze. Odklad filmu samozrejme nutne neznamená, že peňažná kasa štúdia neutrpí veľké straty.

No Time To Die bol kvôli koronavírusu presunutý
Zdroj: cnet.com

Koľko bude stáť odklad filmu No Time To Die?

Film sa síce nestihol dostať do kín, no jeho marketingová kampaň s pôvodným dátumom vydania bola v plnom prúde. Už len samotný 30-sekundový spot na Super Bowle stál štúdio 4 milióny. Jediné šťastie je, že sa marketingová kampaň ešte nestihla dostať do toho najagresívnejšieho štádia.

Aj napriek tomu server The Hollywood Reporter informoval o tom, že osemmesačný odklad filmu bude štúdio MGM stáť tučných 30 miliónov amerických dolárov. Toto číslo samozrejme nie je finálne a nakoniec sa môže vyšplhať až na 50 miliónov. Pred novým dátumom premiéry sa samozrejme bude musieť odštartovať ďalšia marketingová kampaň, ktorá stojí naozaj obrovské peniaze.

film No Time to Die
Zdroj: wallpapersden.com

Samotný rozpočet na výrobu filmu sa približoval k 250 miliónom, takže snímka musí byť obrovským hitom medzi fanúšikmi k tomu, aby bola úspešnou. Aj napriek strateným miliónom bol tento odklad tým najlepším riešením, ktoré mohlo štúdio spraviť. Odhadovalo sa totiž, že by kvôli zatvoreným kinám v Číne, Japonsku a Taliansku mohli stratiť až 300 miliónov amerických dolárov, čo by predstavovalo až 30% z celosvetového zárobku filmu.

A pokiaľ film stál 250 miliónov a ďalšie peniaze išli na marketing, tak by zárobok 700 miliónov dolárov určite nebol dostačujúci. Aktuálne je v Číne zatvorených cez 70,000 kín a toto číslo sa bude pravdepodobne len zväčšovať aj v iných krajinách.

Myslíte si, že bol odklad filmu dobrý nápad? Vaše názory nám dajte vedieť do komentárov.

Zdroj: screenrant.com, gritdaily.com

Mohlo by sa ti páčiť

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -