Blizzard ruší vývoj FPS StarCraft, aby sa zameral na Overwatch 2 a Diablo 4

Nenechajte si ujsť

Adam Martiš
Adam Martiš
Mám 24 rokov, vyštudoval som mediálnu komunikáciu a som milovníkom filmov, seriálov, hier a popkultúrneho obsahu. Zaujímam sa aj o technológie, hudbu, módu či šport – celkový rozhľad je u mňa na prvom mieste.

Minuloročný BlizzCon 2018 nebol pre fanúšikov veľmi prívetivý a uspokojujúci. Vývojárske štúdio Blizzard totižto ohlásilo mobilnú hru Diablo Immortal, zatiaľ čo fanúšikovia čakali na oznámenie pokračovania Diablo 4. Prinajmenšom sme si priali aspoň nový Expansion pack či aspoň novú hrateľnú postavu ku hre z roku 2012.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ

Najnovšie informácie však hovoria, že Blizzard zrušil vývoj ich FPS titulu zo série StarCraft, ktorý bol vo vývoji posledné dva roky. Túto správu potvrdili až tri zdroje, ktoré majú ku štúdiu veľmi blízko. Hlavným dôvodom je vraj to, aby mohli vložiť viac prostriedkov do sérií Diablo a Overwatch.

ohlásenie hry diablo immortal
Zdroj: 9to5mac.com

Overwatch 2 a Diablo 4 vo vývoji?

Zrušený projekt niesol kódové označenie Ares a popísali ho ako „Battlefield v StarCraft univerze„. Tím vraj pracoval na prototypoch, v ktorých hráč v úlohe Terran marine bojuje proti mimozemskej rase Zerg. Dokonca existovali plány na experimentovanie s hrateľnosťou za Zergov.

Avšak, jeden človek minulý rok videl postup tejto hry a prezradil, že vývoj vyzerá byť veľmi pomalý. Potom vraj prišiel „masívny šok“, keď štúdio zrušilo vývoj iba pár týždňov dozadu. Podľa ďalšieho človeka totižto hra „vyzerala naozaj dobre“. Spolu s projektom Ares zrušili aj neoznámenú mobilnú hru, no to našťastie neviedlo k prepúšťaniu zamestnancov.

overwatch film
Zdroj: youtube.com

Celá spoločnosť sa totižto presúva na projekty Diablo 4 a Overwatch 2, ktoré by podľa ich slov mohol Blizzard ohlásiť už na tohtoročnom BlizzCone (1. – 2. november). Obe hry totižto hrajú kľúčovú úlohu v stratégii štúdia na najbližšie roky.

V minulosti sme už totižto niečo počuli o pokračovaní Diablo 4 s kódovým označením Fenris. Podobne je na tom aj titul Overwatch 2, ktorý by mal obsahovať veľký a dôležitý PVE element. Niektorí zamestnanci Blizzardu to dokonca porovnávajú s Left 4 Dead.

StarCraft II Wings of Liberty
Zdroj: youtube.com

Projekt Ares prvýkrát vstúpil do vývoja v roku 2017 a mal slúžiť ako experiment, ktorý spojí titul StarCraft s engine-om Overwatchu. Hlavou vývoja bol Dustin Browder, ktorý kedysi viedol Heroes of the Storm a StarCraft II. Tento FPS titul mal byť oficiálnym pokračovaním StarCraft univerza.

Bohužiaľ nejde o žiadne oficiálne informácie. Blizzard sa k tomu vyjadril iba dlhým a nešpecifickým vyjadrením, ktorý nič nepotvrdil, no ani nevyvrátil.

REWIND BANNER

Zdroj: kotaku.com

Mohlo by sa ti páčiť

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -