Filmy

Pobrežná hliadka získava zlé recenzie! Aký má na to názor The Rock?

Seriál Baywatch bol pre mnoho mladých chlapcov a dievčatá, ktorí zažívali obdobie puberty v 90. rokoch minulého storočia výborným vykúpením z problémov, s ktorými sa stretne každý človek v živote. Seriál sa taktiež stal srdcom 90. rokov, pričom na jeho nezabudnuteľné časti spomíname už viac, ako 16 rokov. Možno práve preto sa rozhodli v Hollywoode spraviť celovečernú komédiu, ktorá sa opiera o meno značky, ktorá priniesla smiech do každej obývačky. Snímka Pobrežná hliadka (Baywatch) príde k nám do kín až 15. júna. Do kín v USA však už film dorazil! Aké boli hodnotenia kritikov a ako sa k ním vyjadrila hviezda filmu, Dwayne “The Rock” Johnson?

Baywatch

The Rock a Zac Efron; Zdroj: Screenrant

Pobrežná hliadka recenzie nezachránila pred vlnami kritiky

To, že film kde bol obsadený Zac Efron nedostal viac ako 40%, je snáď každému jasné. Pobrežná hliadka dostala od Američanov doslova hrozné recenzie, ktoré v sebe obsahovali veľkú nenávisť a taktiež pasívnu agresiu. Na internetovej stránke Rotten Tomatoes dostal tento celovečerák hodnotenie len 19%. Možno práve preto sa rozhodol The Rock pomocou Twitteru vyjadriť k celej kontroverzii, ktorá sa deje okolo filmu:

“Ach jaj , ten pozitívny nárast! Fanúšici film milujú, kritici neznášajú. Práve preto sa tieto dve skupiny spolu nezrovnávajú. Ľudia sa chcú na filme len zasmiať a užiť si zábavu.”

Z Rockovho vyjadrenia jasne vyplýva to, že si z nepríjemných recenzií na jeho film nerobí ťažkú hlavu. My sa dočkáme filmu za necelý mesiac a tešíme sa na jeho slovenskú premiéru. Dovtedy môžeme len konšpirovať o kvalitách filmu. Či už pôjde o naozaj kvalitnú akčnú komédiu, ktorá je ako stvorená pre leto, alebo bude film naozaj taký strašný, ako vravia prvé recenzie sa dozvieme už o dva týždne. To, aký máte vy názor na reboot vy, nám môžete napísať do komentárov!30

Pri čakaní na slovenskú premiéru si znova užite trailer:

About author

I love Pickles