Predstavenie It Takes Two sľubuje neopakovateľný zážitok, ktorý nás vezme až do vesmíru… a možno späť

Nenechajte si ujsť

Róbert Herda
Ahoj, ako si si už mohol prečítať, volám sa Róbert. Videohrám, knihám a hlavne kinematografii ako médiám, ktoré sú určené na rozprávanie príbehov, sa venujem už nejakú tú dekádu (ak si dobre pamätám, tak vlastne od dôb, čo som začal registrovať okolie). Najmä preto sa snažím všetko, čo z týchto oblastí prichádza skúmať a nezriedka analyzovať. Momentálne pracujem aj na vlastnej tvorbe a popritom sprostredkúvam čitateľom rôzne novinky, dojmy a recenzie z týchto oblastí.

Josef Fares prichádza s novinkou

Talentovaný vývojár, režisér a v neposlednej rade filmár, nám pred dvomi rokmi priniesol úspešný kooperačný experiment A Way Out. Svojho času prebehlo pomerne bizarné odhalenie práve virtuálneho väzenského úteku, pričom predstavenie It Takes Two, jeho ďalšieho počinu, sa nesie v obdobe unikátnom duchu.

Josef Fares si stále stojí za tým, že sa z jeho nadchádzajúceho projektu jednoducho poserieme, čo samozrejme nezabudne spomenúť. Opätovne pôjde o akčnú kooperačnú adventúru, ktorá zahŕňa i početné skákanie.

Vzhľadom k tomu, že režisér a hlava celého projektu je nepochybne vizionár, vysvetľuje, že jeho tím Hazelight Studios chce posunúť hranice videohier. Josef, ktorý má skúsenosti hneď s niekoľkými filmami tvrdí, že výroba hry je omnoho náročnejšia. Môže za to fakt, že si sami hráči určujú tempo.

Podľa neho sa toho v hrách dá nájsť skutočne mnoho a mnoho sa dá preskúmať. To je údajne podľa svojskej postavičky herného priemyslu výhodou, minimálne z pohľadu človeka, ktorý rád rozpráva príbehy. It Takes Two nás má zahltiť mechanikami, ktoré sú úzko spojené s naratívnou líniou.

Faresovo predstavenie It Takes Two láka na fantastickú jazdu

Režisér jasne hovorí, že mnohí vývojári len kopia identické herné mechaniky počas celej hry. To on sám robiť nechce. Ostatne, niečo podobné ukázal i v jeho predchádzajúcej hre, ktorá bola neočakávane funkčnou zmesou rôznych žánrov.

Príbehovo a tematikou má však novinka bližšie k jeho prvému počinu, Brothers: A Tale of Two Sons. Ústrednou postavou je Rose, dcérka rozvádzajúcich sa rodičov, ktorá si vytvorí dvoch imaginárnych hrdinov. Tieto postavičky z nejakého magického dôvodu ožijú a od tejto situácie sa bude odvíjať netradičné dobrodružstvo.

Námet je to slušný, pričom nepochybne dá priestor mnohým fantastickým javom. Mohlo by ísť o niečo podobne kreatívne ako Art’s Dream, originálny a unikátne rozprávaný príbeh revolučnej hry Dreams. Taktiež by nám malo byť umožnené ovládať emócie jednotlivých charakterov. Má s tým dokonca súvisieť jedna herná mechanika, avšak ničoho konkrétneho sme sa nedočkali.

It Takes Two predstavenie
Zdroj: vgamezone.com

Nadšenie cítiť z každého slova, ktorá Josef Fares prednesie. Záverom tvrdí, že It Takes Two nemá ozajstný koniec, respektíve má, no ten nás (pomyselne) vystrelí do vesmíru a možno následne vrátiť na zemský povrch. Ale len možno.

Ďalší kooperačný experiment má prísť v roku 2021. Keďže neboli bližšie špecifikované platformy, pravdepodobne máme rátať s osobnými počítačmi a konzolami nadchádzajúcej generácie. Snáď sa už čoskoro dozvieme viac a uzrieme hrateľnosť v kryštalickejších kontúrach.

Čo hovoríte na It Takes Two? Vzbudil u vás Josef Fares záujem, prípadne by ste chceli radšej niečo z kriminálneho súdka A Way Out? Nezabudnite nám dať vedieť svoj názor prostredníctvom komentárov. 

Zdroj: YouTube.com

Mohlo by sa ti páčiť

Pridaj komentár

Najnovší obsah