Filmy

Novinka Jumanji: Vitajte v džungli sa už blíži, s čím prichádzajú prvé recenzie! Čo sa na filme páčilo kritikom najviac?

Mnoho ľudí bolo po oznámení, že sa dočkáme pokračovania Jumanji: Vitajte v džungli, prinajlepšom skeptických. Väčšina mala pocit, že do originálu Robina Williamsa by sa zasahovať nemalo. Postupne sme sa však dočkali prvých pohľadov na film, zaujímavých trailerov a ostatných správ, vďaka čomu sa na premiéru tešíme čoraz viac. Počin samotný už má za sebou dokonca prvé premietania pre novinárov v USA. Z nich sme sa mohli konečne dozvedieť, čo presne čakať a ako veľmi sa oplatí zájsť do kina! Ako teda znejú skoré recenzie, v ktorých kritici nešetria chválou?

jumanji trailer

Zdroj: youtube.com

Jumanji recenzie nás nadchli

Napríklad taký Corey Chichizola z portálu CinemaBlend vraví, že s originálom sa nový Jumanji nemôže rovnať. A to práve preto, že novinka je tak veľmi odlišná, až neexistuje dôvod na porovnávanie! Nový film je podľa neho nesmierne zábavný a podľa všetkého aj bude rázne úspešný. Je vraj od originálu úplne odviazaný, čo mu dovoľuje šialenú voľnosť, no zároveň nezabúda a zopárkrát uctí pamiatku zosnulému Williamsovi.

Aj keď samotná myšlienka natočiť pokračovanie zo začiatku medzi fanúšikmi vzbudzovala obavu, ako som už spomínal, teraz je už jasné, že tvorcovia sa vydali vlastnou cestou a prinášajú originálnu snímku. Kým v jednotke prišla dosková hra Jumanji do sveta ľudí, v dobrodružnej novinke sa štyria teenageri prostredníctvom starej konzoly prenesú do džungle Jumanji – a do nových tiel.

Pozitívny názor mal aj recenzent Eric Eisenberg, ktorý bol novým filmom príjemne prekvapený. Ticho uznáva, že takýto úspech naozaj nečakal – ale je rád, že sa mýlil a nakoniec ide o kvalitný zážitok. Rodinný príbeh skvelo využíva hviezdne herecké obsadenie a ako komédia je dej neskutočne záživný a vtipný. Humor aj podľa ostatných kritikov pramení hlavne z rozdielov medzi teenagermi v skutočnom živote a ich avatarov v hre. Divákov najviac pobavil Jack Black a jeho stvárnenie 16-ročnej stredoškoláčky. Zaujímavá bola aj postava Dwaynea Johnsona, ktorý až v tomto filme objavuje svoju silu.

Jeden z najlepších v histórii?

Najhlavnejším rozdielom od originálu je, ako už vieme, videohra, pomocou ktorej sa protagonisti dostanú do džungle Jumanji. Ako sa ukazuje, toto rozhodnutie film zvládol dokonalo. Tento koncept vyvinul až tak detailne, že Peter Sciretta snímku považuje za “jeden z najlepších filmov o videohrách”. Za zmienku pritom stojí, že s reálnymi hrami samotnými toho počin nemá až tak veľa spoločného. Ide tu skôr o kreatívne poňatie a prevedenie estetiky a myšlienky hier, ktoré nás vcelku isto zaujme.

Jumanji trailer

Zdroj: screenrant.com

Všetkým by nám teda už teraz malo byť jasné, že novinka Jumanji: Vitajte v džungli bude naozaj stáť za to. Zdá sa, že pôjde o filmový počin, ktorý svojim humorom, akciou a kreativitou zaujme veľké množstvá ľudí. Verejnosť bezpochyby taktiež osloví perfektné herecké obsadenie, v ktorom Blacka a Johnsona dopĺňajú Kevin Hart a Karen Gillan. Chémia tejto štvorici na plátne určite nechýba, pričom vo filme stihnú hneď niekoľkokrát oceniť legendárneho Robina Williamsa.

Akčnú komédiu Jumanji: Vitajte v džungli do našich kín už 21. decembra uvedie Itafilm. Pokračovanie kultového filmu sľubuje skvelú vianočnú zábavu pre celú rodinu, ktorú by ste nemali zmeškať.

About author

Volám sa Andrej, mám 19 rokov, som študentom vysokej školy a verím, že tvorením sa dá zmeniť svet k lepšiemu. // Moje TOP tri najobľúbenejšie veci na svete sú káva a moje dve mačky.