Film Avengers: Infinity War je vonku, pričom sa mu iba za dva dni podarilo celosvetovo zarobiť cez 134 miliónov dolárov. Otvárací víkend však začína až dnes, pričom jeho odhadovaný zárobok za celý svet je neuveriteľných 500 miliónov dolárov. To by film ihneď poslalo do prvej päťky najväčších otváracích víkendov v histórii kinematografie. Oficiálne čísla sa však dozvieme až v pondelok, kedy vám hneď dáme vedieť výsledok. Tieto čísla sú úzko späté s reklamou, ktorú štúdio Disney pre film pripravilo. Sami totižto nedokážeme uveriť tomu, aký neuveriteľný hype sa im podarilo okolo filmu vystavať. Jednoducho, za posledných pár mesiacov dokázali odviesť brilantnú prácu, a to všetko bez toho, aby odhalili veľké tajomstvá alebo spoilery!

reklama filmu infinity war
Zdroj: reddit.com

Reklama filmu Infinity War na Burj Khalife

Aby sa im všetky ich odhadované zárobky naozaj vyplnili, Disney muselo pripraviť obrovský marketing okolo celého sveta. Nemohli sa proste uspokojiť s online reklamou (trailery, spoty) alebo s obyčajnými bilboardmi. Museli vytvoriť niečo, na čo každý ešte dlho nezabudne. A to sa im naozaj podarilo! Vo svoj prospech využili najvyššiu budovu sveta s názvom Burj Khalifa, ktorá sa nachádza v Dubaji. Túto stavbu tak premenili na obrovský Infinity War bilboard, na ktorom prebiehalo odpočítavanie do filmu. Výsledkom bol nádherný audio-vizuálny zážitok, ktorý si musel zamilovať každý obľúbenec Marvelu!




Samotné štúdio Marvel Studios sa svojou reklamou pochválilo na Reddite (hore v článku), a video zo samotnej šou poskytol Twitter účet Downtown Dubai. Pred štúdiom Disney skladáme klobúk dolu, kedže ide o naozaj originálnu a dychberúcu propagáciu. Viete si len predstaviť tú obrovskú sumu, ktorú za to museli vysoliť? Každopádne, popri odhadovanom zárobku filmu ide naozaj o malú čiastku. Filmoví fanúšikovia môžu mrakodrap Burj Khalifa poznať napríklad z filmu Mission: Impossible – Ghost Protocol, kde po nej v šialenej scéne liezol samotný Tom Cruise!



1 komentár

Pridaj komentár