Super Bowl sa blíži a s ním aj poriadna dávka spotov. Ktoré filmové štúdia si vyčlenili na propagáciu najväčší balík peňazí?

Nenechajte si ujsť

Vzniká nová vesmírna reality šou, ktorej víťaz poletí priamo na Medzinárodnú vesmírnu stanicu

Vesmírna reality šou Space Hero Vyzerá to tak, že herec Tom Cruise nebude jedinou televíznou hviezdou, ktorá poletí mimo planéty Zem. Po úspešnej ceste lode...

Trailer na WandaVision nám ukazuje poriadny náhľad do seriálu a sľubuje skoré vydanie

Trailer na seriál WandaVision Marvel vypustil prvý riadny trailer na chystaný seriál WandaVision. Vedeli sme, že ten príde na službu Disney+, nebol však vôbec istý...

Nemohli ste prísť na náš X-Men kvíz? Teraz máte možnosť skúsiť si, ako by ste obstáli

Pri príležitosti vydania dlho očakávaného filmu Noví mutanti a pri 57. výročí vydania prvého komiksu o X-Menoch sme si pre vás v spolupráci s...

Amidamaru, do meče! Legendárne anime Kráľ šamanov sa po 18 rokoch vracia na obrazovky

Nový Kráľ šamanov odhaľuje ukážku Ako sme vás informovali ešte počas júna, legendárne anime Kráľ šamanov chystá návrat na obrazovky. Príbeh spočiatku vznikol ako manga séria autora Hiroyuki...
Branislav Petrus
Branislav Petrus
Keby mi povieš aby som dobil svet a na výber mi dáš nôž a slovo, vyberiem si slovo. Pretože ak sa ho naučíš správne používať, pochopíš, že práve slovo je tá najsilnejšia zbraň.

Super Bowl. Udalosť, na ktorú čaká nejeden z nás. Síce sa táto výnimočná akcia netýka našej krajiny, no predsa ju zasiahne vo veľkom štýle. Prečo? Dôvodom sú samozrejme nové a čerstvé trailery, ktoré si pre tento deň pripravia všetky popredné filmové štúdia. A presne o tom bude dnešný článok. NFL je v plnom prúde a podľa dostupných informácií si štúdia vyčlenili na reklamy nemalí balík peňazí. Spoločnosti ako Universal Pictures a Paramount Pictures si už niektoré z nich pripravili a cena 30 sekundového spotu sa bude pohybovať okolo 5 miliónov dolárov.

Pacific Rim: Uprising
Zdroj: screenrant.com

Spoty na Super Bowl

Aj keď sa k nám ešte nedostalo, ktoré filmy budú štúdiá propagovať, k dispozícii je hneď niekoľko kandidátov. 

Ak si zhrnieme všetky plány, máme z čoho vyberať. Štúdio Universal vo svojom jadre “skrýva” filmy ako Pacific Rim: Povstanie (23. marec), Blokoti (6. apríl), Pravda alebo odvaha (27. apríl), Jurský svet: Padlé kráľovstvo (22. jún), Očista 4 (4. júl), Skyscraper (13. júl) a Mamma Mia: Here We Go Again! (20. júl), Halloween (19. október), The Grinch (9. november) a Mortal Engines (14. december).

Na zozname sa nachádza aj štúdio Paramount, v ktorého repertoári sa taktiež nachádza kvalitná dávka filmov. Sherlock Gnomes (23. marec), Tiché miesto (6. apríl), Bod akcie (11. máj), Mission: Impossible 6 (27. júl), Overlord (26. október) a Bumblebee (21. december).

Oficiálna fotka z filmu Mission: Impossible 6
Zdroj: ifuun.com

Minuloročný Super Bowl patril hlavne vyššie menovaným štúdiám, ktoré sa vo vysokej miere bachli po vrecku. No oplatilo sa? Paramount nám ukázal spoty k filmom Pobrežná hliadka, Transformers: Posledný rytier a Ghost in the Shell. Iróniou je fakt, že konkurencia Universal stavilo všetko na jeden film, Rýchlo a zbesilo 8. Treba napísať, že prvé tri filmy boli sklamaním a propagácia im vysoké zárobky nepriniesla. Zatiaľ čo Rýchlo a Zbesilo zarobilo do dnešného dňa neuveriteľných 1,23 miliardy dolárov a stal sa druhým najlepšie zarabajúcim filmom roku 2017. Prvé miesto mu vyfúklo štúdio Disney a ich Kráska a Zviera, ktorému sa podarilo získať 1,26 miliardy.

Čo všetko nám ešte táto udalosť odhalí?

Warner Bros. sa ako zvyčajne od tohto eventu odčlenilo a do svojej propagácie nedalo ani jeden cent. To isté si prvotne povedalo aj štúdio Disney, no po odkúpení “celého sveta” sa ich plány zmenili. Zatiaľ bol potvrdený len spot k filmu Solo: A Star Wars Story. To však určite nebude všetko a Disney si pre nás vytiahne určite oveľa viac. Ako je tomu už zvykom, svoje filmy neprezradilo ani štúdio 20th Century Fox a Lionsgate.

prvý jurassic world: fallen kingdom trailer
Zdroj: youtube.com

Očakáva sa, že filmový priemysel bude aj tento rok jedným z najvýznamnejších kupujúcich, čo sa týka reklám. Minulý rok sa vyskytli na štvrtej priečke, kedy ich predbehli automobilky, telekomunikácie a výrobcovia piva. Tieto 4 rozličné kategórie predstavovali až 44% z celkového marketingu od platených inzerentov. Ako tomu bude tento rok? A aké všetky ukážky si pre nás pripravili filmové štúdia? Na tento moment si ešte budeme musieť počkať, kedy sa v Amerike odohrá tento dôležitý zápas plný filmových reklám.

Mohlo by sa ti páčiť

2 COMMENTS

Pridaj komentár

Najnovší obsah

Nakrúti režisér Christopher Nolan pokračovanie filmu Tenet? Hlavný protagonista sa vyjadril

Nový špionážny thriller režiséra Christophera Nolana (Interstellar, Počiatok) to v kinách nemá jednoduché. Tenet vyšiel počas celosvetovej pandémie, čo znamená zatvorené kinosály v mnohých...

Vzniká nová vesmírna reality šou, ktorej víťaz poletí priamo na Medzinárodnú vesmírnu stanicu

Vesmírna reality šou Space Hero Vyzerá to tak, že herec Tom Cruise nebude jedinou televíznou hviezdou, ktorá poletí mimo planéty Zem. Po úspešnej ceste lode...

Ďalší film zo sveta World of Warcraft je vo výrobe. Dočkáme sa pokračovania filmu Warcraft: Prvý stret?

Pokračovanie filmu Warcraft je vo vývoji Fanúšikovia fantasy si určite dobre pamätajú na film Warcraft: Prvý stret z roku 2016, ktorý sa stretol s veľmi...

Film Fantastické zvery 3 započal svoju produkciu. Ako vníma netradičné nakrúcanie hlavný protagonista?

Fantastické zvery 3 sa začali natáčať Knižná a neskôr aj filmová séria Harry Potter patrí k najobľúbenejším sériám ľudí každej vekovej kategórie po celom svete....

Obľúbená rodina neandertálcov je späť v prvej ukážke na animák Krúdovci 2. Kedy ho uvidíme v kinách?

Návrat obľúbenej neandertálskej rodiny Vývoj pokračovania animáku Krúdovci (2013) nebol vôbec jednoduchý. Pôvodne sa na ňom začalo pracovať hneď po premiére prvého filmu a plánovaným dátumom...