YouTube bol vždy platformou pre nezávislých tvorcov, talentovaných umelcov či proste ľudí, ktorí sa chceli spojiť so svetom. V posledných rokoch sa však situácia začala meniť, keď sa na popredné priečky sledovanosti začali dostávať rôzne spoločnosti a iné veľké produkcie. Z platformy sa začala vytrácať individualita a ľudia sa obávali, že korporácie znova zvíťazia. Tento strach symbolizoval boj PewDiePie vs. T-series, ktorý je teraz definitívne u konca.
T-series prekonáva 100 miliónov odberateľov
Najviac odoberaným súkromne vlastneným kanálom na YouTube je už nejakú dobu T-series. Boj o prvenstvo s nimi nevyhral ani samotný Felix Kjellberg (PewDiePie), ktorý pre užívateľov platformy predstavoval „poslednú nádej.“
Keď sa tento indický kanál prekonal dlhoročne najodberanejšieho youtubera, ľudia rozprávali o pohrome a konci éry. Samozrejme, šlo o prehnané reakcie. Absolútne nič sa tým nezmenilo, akurát sa dve mená prehodili na prvej a druhej pozícii. Opäť tu však ide o symboliku, ktorú tento „boj“ predstavoval – jednotlivec vs. korporácia. No a práve to ľudí štve najviac zo všetkého.
Ak tu niekedy bola nádej, že PewDiePie sa predsa len opäť dostane na vrch, môžete rovno všetkým kamarátom dať vedieť, že si nemusia robiť nádeje. Kanál T-series už totižto prekonal magickú hranicu 100 miliónov odberateľov. Tento míľnik už bude teda navždy patriť im, pričom PewDie a jeho Bro Army sa môžu začať pripravovať na boj o prvenstvo ku 1 miliarde odberateľov. (Dúfam, že nie naozaj.)
Netreba z toho robiť tragédiu, pretože o nič nejde. Je ale zaujímavé sledovať, ako radi ľudia niekomu „držia palce.“ Ak však niekomu náhodou nestačí podpora niekoho, koho majú radi, ešte vždy je tu nadávanie na toho, koho radi nemajú. Tak či onak, šlo o historickú kapitolu YouTube, ktorá je teraz u konca.
Čo na to vravíte? Beriete to ako veľkú vec, alebo je vám to úplne jedno? Napíšte nám do komentárov!
Zdroj: socialblade.com, independent.co.uk