Aké trailery uvidíme už tento pondelok počas Super Bowl 2020? Predstaví sa aj Marvel

Nenechajte si ujsť

Adam Martiš
Adam Martiš
Mám 24 rokov, vyštudoval som mediálnu komunikáciu a som milovníkom filmov, seriálov, hier a popkultúrneho obsahu. Zaujímam sa aj o technológie, hudbu, módu či šport – celkový rozhľad je u mňa na prvom mieste.

Finálový zápas Super Bowl je každoročne druhými Vianocami ako pre fanúšikov amerického futbalu, tak aj pre milovníkov filmov. Počas prestávok sa totiž vysielajú nové ukážky na najväčšie filmy roka. Tento rok sa bude zápas Super Bowl LIV konať v pondelok, 3. februára 2020 a o predstavenie počas polčasu sa postarajú speváčky Jennifer Lopez a Shakira.

Svoju šancu využijú aj veľké filmové štúdiá, ktoré za 30-sekundové reklamy opäť zaplatia mastné peniaze. Za posledné roky sa cena reklamy navýšila o toľko, že to je drahé aj na Hollywood a počet nových trailerov každoročne upadá. Ktoré štúdiá sa tento rok zúčastnia zápasu a predstavia nám trailery na ich najväčšie filmy?

Trailery na Super Bowl 2020

Je to priam neuveriteľné, no jeden 30-sekundový TV spot odvysielaný na finálovom zápase medzi San Francisco 49ers a Kansas City Chiefs stojí enormných 5,6 miliónov amerických dolárov. Ak si to prepočítame na „drobné“, tak jedna sekunda stojí okolo 186,666 amerických dolárov. Celkovo ide o nárast 400,000 dolárov oproti minulému roku, kedy televízny spot stál 5,2 miliónov dolárov.

Super Bowl
Zdroj: cbssports.com

Hollywood sa tak stáva viac kreatívnym a namiesto reklám priamo počas hry začína kupovať reklamy pred zápasom a po zápase. Tieto reklamy dokážu byť až o polovicu lacnejšie, čo znamená kopu ušetrených peňazí. Stále predsa ide o najsledovanejšiu televíznu udalosť v Spojených štátoch.

Jedno zo štúdií, ktoré využije túto možnosť, je Paramount. Ešte pred samotným zápasom uvidíme nové spoty na filmy Top Gun: Maverick, The Spongebob Movie: Sponge on the Run, Ježko Sonic a Tiché miesto 2. Niektoré z týchto ukážok už sú dokonca uverejnené a nájdete ich nižšie v článku.

Potom je tu Universal, ktorý mieri na drahé reklamy priamo počas hry. Ich filmami by mali byť Minions: The Rise of Gru a Rýchlo a zbesilo 9, od ktorých sa očakávajú naozaj vysoké zárobky. Posledným hráčom je myšiak Disney, ktorý by mohol počas zápasu propagovať filmy ako Mulan, Black Widow, Onward a Soul. Ktoré štúdiá sa naopak nezúčastnia tejto drahej hry?

Vyzerá to tak, že na lavičke tento rok ostávajú Warner Bros. a Sony. Očakávať teda nemusíme filmy ako Venom 2, Wonder Woman 1984, Tenet alebo Duna. Ukážok teda bude oveľa menej, no určite nás čakajú aj nejaké zaujímavé prekvapenia, ktoré vám samozrejme ihneď prinesieme.

Už uverejnené Super Bowl spoty

Tešíte sa na tohtoročný Super Bowl? Vaše názory nám napíšte do komentárov.

Zdroj: cinemablend.com

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -