Aplikácia Viber hlási výrazný medziročný nárast skupinových aktivít

Nenechajte si ujsť

Adam Martiš
Volám sa Adam, mám 21 rokov, na vysokej škole študujem masmediálnu komunikáciu a som milovníkom filmov, seriálov, hier a popkultúrneho obsahu. Zaujímam sa aj o technológie, hudbu, módu či šport - celkový rozhľad je u mňa na prvom mieste.

Rok po vypuknutí pandémie zaznamenala popredná komunikačná aplikácia dvojciferný nárast vo využívaní skupinových funkcií na svojich cieľových trhoch vrátane Slovenska. Novým tredom sú chatboty.

Viber, jedna z popredných svetových aplikácií pre bezplatnú a jednoduchú komunikáciu, hlási rok po vypuknutí pandémie koronavírusu výrazný nárast vo využívaní skupinových funkcií.

V celosvetovom meradle Viber vykazuje 170 % nárast v skupinovej komunikácii a 30 % nárast v počte zobrazení komunity. Celkový čas používania aplikácie Viber stúpol na Slovensku o 24 %, k čomu dopomohlo aj zvýšenie počtu aktívnych komunít v krajine o viac ako 85 %.

Iba na Slovensku uvádza Rakuten Viber prudký nárast vo využívaní všetkých skupinových funkcií:

  • Odoslané skupinové správy stúpli za posledný rok o 20 %
  • Zdvojnásobil sa počet zobrazení oficiálnej komunity
  • Skupinové videohovory (prichádzajúce) predstavené len nedávno stúpli za mesiac o viac ako 25%

Kvôli situácii spôsobenej pandémiou mnoho značiek a firiem vyhľadáva riešenia v podobe chatbotov v rámci messengerov, pretože vďaka tomuto nástroju vedia zabezpečiť okamžitú komunikáciu so svojimi používateľmi a poskytovať aktuálne informácie. Len na Slovensku sa využívanie chatbotov v porovnaní s minulým rokom zdvojnásobilo.

“Pandémia zmenila náš život. Ovplyvnila spôsob, akým komunikujeme s rodinou, priateľmi či kolegami, formu využívania rôznych služieb, ale aj to, ako si organizujeme každodenné úlohy. Taktiež však podnietila vznik mnohých inovatívnych konceptov, ktoré viedli k rozmachu technológií v rôznych aspektoch našich životov. Poslaním spoločnosti Viber je zostať bezplatnou a bezpečnou aplikáciou, a zároveň vytvárať pre milióny používateľov autentické lokálne prostredie a vybudovať platformu, kde nájdu rôzne služby na dosah niekoľkých klikov,“ hovorí Atanas Raykov – Senior Director EMENA zo spoločnosti Rakuten Viber.

Svet sa aj naďalej prispôsobuje „novému normálu“ a ľudia potrebujú ľahký a jednoduchý prístup k videohovorom, ktoré sa stali súčasťou ich každodenného života – či už ide o vzdelávanie, virtuálne pracovné stretnutia alebo udržiavanie kontaktu s rodinou.

O platforme Rakuten Viber:

Rakuten Viber spája ľudí. Nezáleží na tom, kto sú, alebo odkiaľ sú. Naša celosvetová používateľská základňa má prístup k celému radu funkcií, ako sú individuálne rozhovory, videohovory, skupinové zasielanie správ, novinky a diskusia so svojimi obľúbenými značkami a celebritami. Našim používateľom prinášame bezpečné a slobodné prostredie na zdieľanie svojich emócií.

Rakuten Viber je súčasťou Rakuten Inc., svetového lídra v oblasti e-commerce a finančných služieb. Je oficiálnym komunikačným kanálom FC Barcelona a oficiálnou aplikáciou na zasielanie správ a telefonovanie pre Golden State Warriors.

Pridajte sa k Viberu a užite si najlepší komunikačný zážitok na svete!

Mohlo by sa ti páčiť

Pridaj komentár

Najnovší obsah