Xiaomi „náhodou“ použilo Apple Memoji na propagáciu ich vlastných Mimoji

Nenechajte si ujsť

Adam Martiš
Mám 22 rokov, študujem masmediálnu komunikáciu a som milovníkom filmov, seriálov, hier a popkultúrneho obsahu. Zaujímam sa aj o technológie, hudbu, módu či šport - celkový rozhľad je u mňa na prvom mieste.

Po tom, čo Apple vydal funkciu Memoji (upraviteľný 3D avatar program), tak čínska spoločnosť Xiaomi prišla so svojou vlastnou verziou – Mimoji. Najnovšie však „náhodou“ použili Apple Music reklamu s Memoji na propagovanie vlastnej funkcie Mimoji.

Xiaomi Mimoji vs Apple Memoji

Údajná chyba bola po prvýkrát nájdená na stránke nového telefónu Mi CC9. Propagačný materiál obsahoval video od Apple, v ktorom spevák Khalid tancuje a spieva skladbu „Talk“. Tieto reklamy vraj boli použité aj na iných stránkach.

https://www.youtube.com/watch?v=Qgy6LaO3SB0

Generálny PR manažér Xiaomi teda vysvetlil, že išlo o incident. Vraj pracovníci „nahrali nesprávny obsah“ na ich stránky. Spoločnosť je však podobným kopírovaním dobre známa, kedy napríklad tento rok vydali bezdrôtové slúchadlá, ktoré sa nápadne podobajú na AirPody od Apple. Podobne je na tom aj telefón Mi 8, ktorý vyzerá ako iPhone X.

Zdroj: hypebeast.com

Mohlo by sa ti páčiť

Pridaj komentár

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -