Jeden z najväčších slovenských e-shopov skončil. Takto vyriešite reklamácie a objednávky

Nenechajte si ujsť

Známy slovenský e-shop skončil

Známy slovenský online obchod Hej.sk ukončil svoju činnosť. E-shop včera 29. januára zákazníkov informoval o skončení svojho pôsobenia a odkazuje ich na obchod Datart, ktorý spadá pod rovnakého vlastníka. Prevádzkovateľ zákazníkov ubezpečuje, že prípadné reklamácie budú môcť naďalej riešiť v predajniach Datart, prípadne internetovom obchode.

Hej.sk na svojich stránkach nešpecifikoval dôvody ukončenia svojej činnosti, mohol však doplatiť na rastúcu popularitu Datart, ktorá patrí do rovnakej obchodnej skupiny. Je ňou spoločnosť Elektrosped.

Známy e-shop s elektronikou zákazníkov vyzýva na registráciu v Datart.sk, kde sa môžu zadarmo zaregistrovať v jeho VIP programe. Budú tak môcť využívať zaujímavé benefity ako prístup k zľavám, bezplatné doručenie tovaru do predajní či 30-minútovú rýchlu prípravu objednávky.

Reklamácie obchod vybaví

Zákazníci, ktorí na Hej.sk zakúpili tovar a chceli by ho vrátiť alebo reklamovať, tak môžu spraviť prostredníctvom Datartu. „Ak ste zakúpili tovar a nefunguje, ako má, alebo dokonca vypovedal službu, nemusíte sa báť. S reklamáciou vám radi pomôžeme aj po skončení e-shopu Hej.sk. Obráťte sa na akúkoľvek predajňu DATART na Slovensku, stačí si so sebou vziať doklad nákupu z Hej.sk,“ odkazuje predajca na svojich stránkach.

Klienti v prípade potreby môžu tovar s dokladom o kúpe zaslať aj na reklamačné oddelenie spoločnosti Elektrosped. Adresa pre doručenie je:

Elektrosped, a. s.
Reklamačné oddelenie
Diaľničná cesta 6015/12A, budova DC 21
903 01 Senec

V prípade otázok ohľadom objednávok a dokladov alebo iných otázok sa zákazníci môžu obrátiť aj na zákaznícke centrum. Kontakt je 02 2025 1000, centrum funguje od 8:00 do 21:00 počas pracovného týždňa, cez víkend je to od 9:00 do 21:00.

Mohlo by sa ti páčiť

Pridaj komentár

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -