Site icon REWIND.sk

Akú horibilnú sumu zaplatil Netflix za The Cloverfield Paradox a uvidíme u nich aj nadchádzajúce filmy zo série?

séria Cloverfield na Netflixe

Zdroj: polygon.com

Reklama

Séria Cloverfield na Netflixe?

Už niekoľko dní máte možnosť pozrieť si tretiu časť sci-fi série Cloverfield na Netflixe. To, že štúdio Paramount predalo práva na film Netflixu, sme sa dozvedeli ešte len počas zápasu Super Bowl. Počas neho bolo taktiež oznámené, že ihneď po skončení hry bude film The Cloverfield Paradox dostupný na pozretie. Toto rozhodnutie nepochybne pridalo sérii na tajuplnosti, pretože to pravdepodobne nikto nečakal. Na druhú stranu, samotný film dopadol katastrofálne a aj napriek vysokému rozpočtu vyzerá The Cloverfield Paradox ako televízny film. Otázkou teda ostáva, či sa aj budúce filmy zo série objavia na Netflixe, alebo či sa vrátia naspäť do kín.

Portál The Wrap potvrdil, že nadchádajúce filmy zo série nebudú mať nič spoločné s Netflixom. Zdroje, ktoré mali blízko k produkcii potvrdili, že The Cloverfield Paradox sa na Netflix dostal iba kvôli pridaniu „mysterióznosti“ do franšízy. Ako už určite viete, ešte tento rok by sme sa mali dočkať štvrtého filmu zo série, ktorý zatiaľ nesie názov Overlord. Príbeh by mal byť zasadený do diana Druhej svetovej vojny a ako bolo oznámené, na Netflixe sa neukáže. Snímky z Cloververse sa tak naspäť presúvajú do kín tam, kde to všetko začalo. Ako to však bude so zárobkami tretieho filmu?

Reklama
Zdroj: imdb.com

Dokázalo štúdio Paramount zarobiť aj bez distribúcie v kinách?

Najzaujímavejší detail ohľadom filmu The Cloverfield Paradox prezdradil portál THR. Zdroje uvádzajú, že Netflix zaplatil štúdiu Paramount za film neuveriteľných 50 miliónov dolárov. Paramount si pri tom ponechal práva na distribúciu filmu do domácností, rovnako ako distribučné práva do Číny. Samotný rozpočet filmu predstavoval sumu 40 miliónov dolárov, takže štúdio Paramount profitovalo 10 miliónov dolárov už len zo samotného obchodu. Samozrejme, ďalšie zárobky budú z distribúcie snímky do domácností a do Číny. K tomu všetkému štúdio ušetrilo peniaze aj na marketingu filmu, keďže všetko prebiehalo v utajení.

Reklama

Paramount teda za The Cloverfield Paradox zinkasoval veľké peniaze, no aj napriek tomu sa ostatné filmy dostanú do kín. Čo na toto rozhodnutie vravíte?

Exit mobile version