Site icon REWIND.sk

The Last of Us Part II ponúkne svet, kde čaká nebezpečenstvo za každým rohom

The Last of Us Part II

Zdroj: ecopetit.cat

Reklama

Sony a Naughty Dog pokračujú vo vývojárskych prezentáciách 

Pred pár týždňami spustili oficiálne kanály PlayStation, centrálne spravované spoločnosťou Sony, segment prezentácií, ktoré rozoberajú jednotlivé aspekty hry The Last of Us Part II. Určitej analýzy sa dočkala naratívna línia, hrateľnosť, no a tentokrát Neil Druckmann (režisér a scenárista) spolu s tímom rozprávajú o nebezpečenstvách vo svete.

Stredovým bodom budú mestá Jacksonville a Seattle, ktoré reprezentujú protipóly sveta po apokalypse. Zatiaľ čo v prvej zmienenej oblasti by ste sa mali cítiť pohodlne a bezpečne, Seattle je miestom rôznych extrémistických frakcií, ktoré zabíjajú, rabujú a častokrát cestujú rozpadnutými troskami s jediným účelom – zavraždiť Ellie.

Reklama

Podľa tvorcov je Jacksonville miestom ozajstnej civilizácie a vzhľadom k tomu, že sa príbeh odohráva toľko rokov po vypuknutí apokalypsy, mestečko pripomína fungujúcu komunitu ľudí s elektrinou a vlastnou hierarchiou. Následkom príbehových motívov však čoskoro musíte bezpečné brány opustiť a vydávate sa do divočiny, kde nebezpečenstvo číha na každom rohu.

Reklama

The Last of Us Part II nechce dať hráčovi dýchať 

Vývojári prehlásili, že prostredie bolo vytvorené tak, aby ste nikdy nenadobudli pocit istoty. Koridory, trosky rozpadnutých budov, dokonca i otvorenejšie lokácie svojou architektúrou znemožňujú perfektne preskúmať bojisko.

A práve preto si nebudete ani na jediný moment môcť vydýchnuť. Za ďalším rohom môže stáť protivník, či už nejaký vojak, infikovaný (pribudnú nové druhy), prípadne strážny pes. Niečo podobné vytvára žiadané napätie, ktoré sa do bezútešného a nehostinného sveta ideálne hodí.

Zdroj: polygon.com

Smrť má svoju váhu! Z konkurenčných titulov ste zvyknutí, že protivníci sú vizuálne identickými bábkami, ktoré jednoducho zabijete a príliš vás nezaujímajú. Nepristupujete k nim ako k ľudským bytostiam. Naughty Dog si dal za úlohu zmeniť prístup, alebo minimálne pocit, ktorý pri bojovaní s protivníkmi máte.

Reklama

Preto pre reálne vykreslenie sveta dali autori väčšine protivníkom vlastné mená. Rozprávajú sa spolu (niektoré skupiny dokonca využívajú unikátny jazyk a tajné symboly), dohadujú sa, kričia a pri umieraní žalostne trpia. To všetko je navyše podtrhávané bravúrnou audiovizuálnou stránkou.

Identické prehlásenie môžeme aplikovať na psov, ktorí majú svojich pánov a tiež disponujú pomenovaniami. Jedná sa o šikovný a vlastne nevídaný dizajnérsky ťah, ktorý vás prinúti nad prestrelkami a bojovaním premýšľať trochu odlišne.

Zdroj: pushsquare.com

Recenzia už budúci týždeň 

Pokračovanie jednej z najlepších exkluzivít konzol PlayStation 3 k bežným hráčom dorazí 19. júna 2020. Každopádne, my už máme novinársku kópiu k dispozícii a vďaka tomu vám prinesieme recenziu The Last of Us Part II 12. júna 2020, čiže celý jeden týždeň pred oficiálnym vydaním.

Reklama

No a v prípade, že by ste si radi pozreli takmer osem minútové video, nájdete ho o niečo vyššie v tomto článku. Ak je pre vás jazyková bariéra problém, kompletná prezentácia obsahuje kvalitné a profesionálne spracované české titulky.

Tešíte sa na pokračovanie príbehovej survival akcie? Dokázali ste sa doposiaľ vyhnúť početným príbehovým spoilerom a uniknutému scenáru? Určite nám dajte vedieť prostredníctvom komentárovej sekcie. 

Zdroj: YouTube.com

Reklama
Exit mobile version