Megaúspešný seriálový hit si podmanil Slovákov: Televízne obrazovky ovládla nová krimi dráma

Nenechajte si ujsť

Andrej Cvik
Andrej Cvik
Mám 23 rokov a moje 4 najobľúbenejšie veci na svete sú káva a moje dve mačky. A tá štvrtá je tajná.

Nový seriálový hit JOJky očaril Slovákov

Nový seriál televízie JOJ bol včera s druhou epizódou opäť najsledovanejším nespravodajským programom na trhu v hlavnom vysielacom čase. Na vlnách Jadranu si zaplo viac ako pol milióna slovenských divákov.

TV JOJ bola v stredu 17. januára lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase s 8,3 % sledovanosťou a 20,4 % podielom v rámci univerzálneho publika. Najsledovanejšími programami zo stredajšej ponuky JOJky boli Najlepšie počasie so sledovanosťou 10,7 % a podielom na trhu 24,7 %, KRIMI s 10,4 % sledovanosťou a podielom 24,8 % a Noviny TV JOJ s 10,1 % sledovanosťou a 23,6 % podielom.

Z nespravodajských programov, ktoré v stredu v prime time vysielali slovenské televízie, si najviac divákov nenechalo ujsť druhú epizódu novej koprodukčnej minisérie TV JOJ z letného prostredia jadranskej riviéry a pobrežnej polície. Na vlnách Jadranu si zaplo až 512-tisíc divákov starších ako 12 rokov a seriál dosiahol 19,4 % podiel.

Diváci si opäť vychutnali zábery zaliate letným slnkom a osviežujúcim pohľadom na jadranské more, plné kriminálnych prípadov, napätia, drámy, ale aj lásky a humorných situácií. Najsilnejšou cieľovou skupinou boli diváčky vo veku 45 až 54 rokov s 10,8 % sledovanosťou a nadpriemerným 24,9 % podielom na trhu. Pri mužoch v rovnakej cieľovke si seriál pripísal 8,8 % sledovanosť a 20,9 % podiel.

Zdroj: TV JOJ

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -