Vin Diesel a obludné čarodejnice? | Posledný Lovec Čarodejníc (Recenzia)

Dominik Boskovič
Niet lepšieho úniku ako na chvíľku vstúpiť do sveta kinematografie. Jednoducho si oddýchnete, prídete na nové myšlienky a niekedy aj na nové nápady. Nádherný relax a oddych. Členom redakcie od: október 2015

in Diesel a banda čarodejníc, kde musí náš hlavný hrdina čeliť veľkému zlu. Príbeh ponúka dej nabitý kúzlami, záhadami a v neposlednom rade opäť záchrane sveta.

No mnohých divákov tento film nezaujal práve kvôli čarodejníckemu svetu a húfe „obludných“ čarodejníc, ale kvôli hereckému obsadeniu… Presnejšie hlavná postava – Vin Diesel. Pre tohto herca je fantasy cudzí pojem. Avšak pokiaľ sa nejedná o zapožičanie hlasu. S tým má Vin už veľké skúsenosti. No my sme boli zvedavý či zvládol tento výnimočný film a preto sme zavítali opäť do slovenských kín.

Traja lovci hľadajú odpovede na otázky...
Traja lovci hľadajú odpovede na otázky…

Začiatok snímky sa odohráva niekde za čias vikingov a čarodejníc, kde tieto dve rasy sú vo vojne. Avšak vikingovia majú jednu výhodu. Nemajú čo stratiť. Mocné čarodejnice – kráľovná čarodejníc povolala kúzlo, ktoré zasiahlo celé ľudstvo morom. Avšak jeden statočný bojovník meno Kaulder (Vin Diesel) sa kráľovnú pokúsil zastaviť. Áno podarilo sa mu to, ale za akú cenu? Bol „prekliaty“ darom – nesmrteľnosťou. Príbeh sa ihneď posúva do modernej doby kde je Kaulder obávaným bojovníkom so zlom zvaným Lovec čarodejníc.

Všetko ide hladko a bez problémov, Kaulder sem tam skrotí nejakú neposlušnú čarodejnicu, ale v tom sa stane niečo nečakané. Niekto informoval Kauldera že zomrel jeho verný radca a pomocník Dolan 36. (Michael Caine). Kaulder neverí že to bola prirodzená smrť a preto sa rozhodne že miesto smrti preskúma. Tu zisťuje že jeho priateľ nezomrel prirodzenou smrťou ale opäť v tom boli kúzla a čary, presnejšie čierna mágia. V tejto časti príbehu sa začína „vyšetrovanie“ kto a prečo zabil jeho verného kolegu. Postupne sa v deji začnú odhaľovať veľké tajomstvá a v príbehu začnú malé myšlienkové zvraty.

Príšer je vo filme až až...
Príšer je vo filme až až…

Jedna jediná vec mi na filme nesedela… Nuž ako sa dalo očakávať tvorcovia filmu z Vin Diesel urobili niekoho neporaziteľného, nezničiteľného, nesmrteľného… Proste zbraň, ale v zlom slova zmysle nakoľko tá jeho „dokonalosť“ kazila celú jeho postavu.

Samozrejme odporúčame Vám vidieť tento film a teda na tento žáner filmu nás prekvapili aj výsledky z kín kde za prvý víkend premietania filmu tento snímok navštívilo cez 12 000 divákov. Gratulujeme úspechu tohto filmu v slovenských kinách a dúfame že sa možno dočkáme aj pokračovania tohto podareného snímku. Odporúčame zájsť na tento film nakoľko už čoskoro tu máme náš obľúbený americký sviatok halloween. A povedzme si úprimne – čarodejnice k halloweenu patria!

Do našich kín uvedol túto snímku Bonton Film a to 22. 10. 2015