Čo majú spoločné Doctor Strange a Tide? Túto vtipnú a nápaditú reklamu

Nenechajte si ujsť

Erik Košťany
Moje meno je Erik (alebo Erino), mám 28, momentálne bývam v Bratislave. Kino navštevujem niekoľkokrát do mesiaca a čo nestihnem tam, doháňam na obrazovkách doma. Vlastním niekoľko konzol, rád si prečítam dobrú knihu či komiks, ale nevyhýbam sa ani pohybu po vonku (či už na nohách alebo bicykli)

Čo majú spoločné Doctor Strange a Tide?

Možno by ste nečakali, že niekedy v jednej vete uvidíte spojenie Doctor Strange a Tide. Avšak nová reklama na čistiaci prostriedok vám dokáže, že toto spojenie môže fungovať. Do Marvel univerza tak vstupuje nový hrdina, ktorý síce nemusí mať silu Thora či reflexy Spider-Mana, ale potrebujeme ho každých pár dní.

Produkt od spoločnosti Proctor & Gamble prichádza, aby zachránil deň. Wong, dlhoročný spolupracovník Strangea (a aktuálny najvyšší mág) sa snaží vychutnať si popri študovaní svoj tuniakový sendvič. Lenže neodbytný Plášť Levitácie ho neustále vyrušuje, čo skončí tým, že na seba dostane poriadnu dávku tuniakového mixu. Čistenie neprichádza do úvahy a plášť začína unikať ulicami.

Propagácia filmu aj produktu súčasne

New York je však plný prekážok a nástrah, ktoré na magický kus oblečenia prinesú ešte viac škvŕn. Špina z cesty, pizza, to všetko na ňom skončí. Wong ho ale polapí a čaká ho neodvrátiteľné čistenie. Našťastie sa nechá presvedčiť novými kapsulami Tide.

Nová reklama sa vysiela od včera v televíziách v Spojených štátoch, ale raketovo cestuje aj po sociálnych sieťach. Predsa len ide o skvelý spôsob, akým prezentovať chystaný film Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva a zároveň čistiaci prostriedok. Snímka je u nás nachystaná do kín 5. mája.

Nový spôsob reklamy bez stereotypov

Alex Perez, riaditeľ marketingu v spoločnosti P&G hovorí, že ide o skvelý spôsob, ako priniesť reklamu novým spôsobom. Fanúšikovská základňa Marvelu je totiž nielen obrovská, ale aj mimoriadne oddaná. Takto môžu dosiahnuť aj nových divákov. Navyše sa spoločnosť snaží ich reklamy inovovať a vzdialiť sa od stereotypného zobrazovania, kde musia ženy v domácnosti vždy čistiť fľaky po manželovi a deťoch.

Príkladom je aj čoraz širší záber v reklamnej pauze počas Super Bowlu. Nielen od hráčov NFL, ktorí používajú práve tento prostriedok na svoje dresy, ale aj iných celebrít. Takto sa tam objavil napríklad moderátor televízie Fox, Terry Bradshaw či hudobník a herec Ice-T.

David Harbour zažíva zvláštne pranie

Kým sa však Marvel, ich Doctor Strange a Tide spájajú, spoločnosť nenecháva nič na náhodu a pridáva ďalšie želiezko do ohňa. David Harbour, ktorého môžeme poznať nielen ako šerifa Hoppera zo seriálu Stranger Things, ale aj ako otca marveláckej Black Widow, sa tiež vracia ku kampani. So spoločnosťou už niekoľko reklám nakrútil.

Teraz pridal na sociálnu sieť video, v ktorom hovorí o zašpinenej košeli. Avšak kým divákom vysvetľuje situáciu, v pozadí vidíme, ako sa otvára portál a známa ruka berie prostriedok na pranie. Skvelé prepojenie a krásny odkaz na oba projekty (Strange!).

Tu odkazy nekončia, šéf kreatívy je nerd

Avšak kreatívny tím a jeho šéf Daniel Lobaton sa vyjadrili, že ani tu odkazy nekončia. Medzi fanúšikmi sa vraj rozbehli špekulácie o tom, či sa snažia prepojiť mágov z Doctora Strange s Red Guardianom. So smiechom dodal, že ide o záležitosti Marvelu, avšak oni pridali vlastné referencie.

Napríklad aj samotný tuniakový sendvič má základ v MCU. Vo filme Avengers: Infinity War sa rozprávajú práve o tejto pochutine pred tým, ako príde (padne) Bruce Banner, aby ich varoval pred Thanosom. K tomu Lobaton iba dodal, že je „tak veľký nerd“. Reklama pobeží až do júna, takže bude upriamovať pozornosť ľudí na film ešte mesiac po jeho uvedení v kine.

Ako sa vám páči reklama, v ktorej vystupuje plášť z Doctor Strange filmu a pracie kapsuly Tide? Ide podľa vás o kreatívny a vtipný nápad alebo vás nenadchla? Dajte nám vedieť v komentároch.

Zdroj: variety.com

Mohlo by sa ti páčiť

Pridaj komentár

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -