Prvé recenzie Rýchlo a Zbesilo 8 pôsobia zmiešane. Niekto film miluje, ostatní ho zas nenávidia!

Už tento štvrtok príde do kín jazda vášho života. Zas a znova. Rýchlo a Zbesilo 8, pre fajnšmekrov Fate of the Furious teda pomaly dostáva prvé recenzie. Ako všetci dobre vieme, táto séria pomaly začala strácať svojho ducha už po tretom diele. Zo závodov sa stala čisto akčná séria, na ktorú keď sa však pozrieme v „akčnom“ zmysle, je výborná. Taký Fast Five alebo Furious 7 sa pýši celkom dobrými recenziami a číslami na zahraničných portáloch. Je jedno, že bude The Rock odhadzovať torpédo rukami, alebo, že bude Statham lietať na jetpacku. Ide o akčnú jazdu, ktorú si prídeme do kina užiť. A tak sa aj stane. Nepozerajte na logiku príbehu alebo dialógy, tešte sa na poriadnu akčnú explóziu.

Popravde, Rýchlo a Zbesilo 8 ani nepotrebuje dobré hodnotenia k tomu, aby zarobil. Posledný diel priniesol štúdiu obrovské peniaze a film sa stal hitom box-officov. Podobne to určite bude aj pri ôsmej časti. Zarobí neuveriteľne veľa peňazí, a tvorcovia sa môžu pustiť do pokračovania. Ako ale teda dopadol film u prvých recenzentov a kritikov? Na film sa zbiehajú naozaj zmiešané názory. Pre niekoho je to výbornou akčnou jazdou, pre druhých zas odpad. Pozrime sa na to!

rýchlo a zbesilo 8
Zdroj: autoblog.com

Zmiešané názory a recenzie Rýchlo a Zbesilo 8

Začnime pozitívnymi recenziami. Portál Variety nazval film – „Akčné predstavenie, ktoré dokazuje, že táto séria má ďaleko od „vyštavenosti“. Film pozdvihol aj MovieWeb, ktorý hovorí, že tento film je „Bláznivé, šialené veľdielo, ktoré túto sériu berie do nových výšin“. Portál Uproxx taktiež nazval film „šialeným“, avšak skritizovali to, že film počas 2 hodín a 16 minút niekedy „brzdil“.

Na druhej strane, Forbes s filmom nebol tak spokojný. Povedali: „Za dĺžku ktorú trvá, Fate of the Furious ide proti tomu, čo robilo túto sériu príjemnou“. Taktiež film nazvali „Sklamaním“ a „Zaseknutým v priemere“.

Asi najhoršie skoré ohlasy prišli z portálu IndieWire. Po chválení prvých 10 minút filmu sa recenzia zvrtla, a film poriadne potupila.

„F8 je najhorším z týchto filmov od Rýchlo a Zbesilo 2, a možno ešte horším než je to. Je to jeden z najhorších filmov zo série – prázdna, generická „schránka“ samého seba, ktorá nerešpektuje jeho vlastnú hrdú tradíciu v každom smere“.

Polovica recenzií vraví, že ide o výbornú akčnú jazdu, a druhá polovica že ide o výsmech predošlým dielom. Úspech, alebo neúspech tohto filmu budeme však vidieť až začiatkom budúceho týždňa v box-office. Samozrejme, nečakáme nič iné, než obrovské čísla. Našej recenzie na tento film sa dočkáte už zajtra, alebo v stredu. Ostaňte teda naladení na REWIND.sk, a sledujte, kedy príde náš názor!