Máte posledné 2 týždne. Ďalšia streamovacia služba zdražuje a zavádza reklamy

Nenechajte si ujsť

Andrej Cvik
Andrej Cvik
Mám 23 rokov a moje 4 najobľúbenejšie veci na svete sú káva a moje dve mačky. A tá štvrtá je tajná.

Pribudnú reklamy alebo si priplatíte

Obľúbená streamovacia služba SkyShowtime nedávno oznámila uvedenie nového predplatného s reklamami už od 23. apríla. Predplatné bude ponúkané spolu s existujúcim predplatným, ktoré dostane názov Štandardné Plus. Štandardné predplatné s reklamami bude obsahovať reklamy, predplatné Štandardné Plus zostane bez reklám.

Štandardné predplatné s reklamami bude k dispozícii od 23. apríla za cenu 4,99 € mesačne a predplatné Štandardné Plus (bez reklám) za 7,99 € mesačne.

Doteraz, respektíve do 22. apríla bude dostupná len jedna úroveň predplatného za 5,99 € mesačne. Po zmenách v cenníku tak budú môcť používatelia síce ušetriť 1 euro, no pribudnú im aj reklamy. Alebo, ak chcú sledovať obsah bez reklám rovnako ako doteraz, budú si musieť priplatiť 2 eurá.

nove filmy a serialy sluzba
Zdroj: SkyShowtime

Zaujímalo nás taktiež, ako bude fungovať zobrazovanie reklám v rámci služby SkyShowtime. Dostali sme oficiálnu odpoveď od spoločnosti, pričom sme sa taktiež dozvedeli, že reklamy budú predstavovať zhruba 4 minúty z hodinového sledovania programu:

Predplatiteľom, ktorí majú Štandardné predplatné s reklamami, sa bude zobrazovať reklama. Počas prehliadania knižnice titulov sa nezobrazujú žiadne reklamy. Hoci frekvencia a trvanie reklám sa líšia, predplatiteľom sa budú zobrazovať v priemere približne 4 minúty reklám za hodinu,“ uviedol SkyShowtime pre REWIND.sk.

Prehľad cien

  • STARÉ Štandardné predplatné (do 22. apríla 2024) = 5,99 €
  • NOVÉ Štandardné Plus = 7,99 € mesačne / 62,99 € ročne
  • NOVÉ Štandardné predplatné s reklamami = 4,99 € mesačne / 39,99 € ročne

Služba sľubuje, že v novom Štandardnom predplatnom s reklamami nájdete všetok ten istý obsah ako pri vyššej úrovni predplatného. Avšak, ako napovedá názov, pri sledovaní vás budú rušiť reklamy. Spoločnosť túto zmenu opisuje ako dostupnejší variant, pravda je však taká, že v skutočnosti len zdraželo bežné predplatné o 2 eurá mesačne. Drvivá väčšina ľudí si totiž aj napriek vyššej cene zvolí Štandardné Plus bez reklám.

Nové Štandardné predplatné s reklamami bude predstavené na všetkých viac ako 20 trhoch spoločnosti v Európe, vrátane Slovenska a Česka. SkyShowtime sa tým pádom stane prvou veľkou streamovacou službou, ktorá spustila predplatné s reklamami na všetkých svojich trhoch.

Zavádzanie reklám v streamovacích službách je novodobý trend, vďaka ktorému sa Netflix a podobné platformy pomaly, ale isto menia na tradičné televízie. Streamovacie služby totiž v ostrej konkurencii bojujú so stagnáciou predplatiteľov i vysokou zadlženosťou a hľadajú nové spôsoby zárobkov.

macik serial
Zdroj: SkyShowtime

Monty Sarhan, generálny riaditeľ SkyShowtime, uviedol:

Cieľom SkyShowtime bolo vždy ponúkať skvelú zábavu za skvelú cenu. I naďalej sa snažíme divákom na našich trhoch prinášať to najlepšie z Hollywoodu a atraktívne miestne tituly. Spustením nášho nového Štandardného predplatného s reklamami služba SkyShowtime i naďalej vedie z hľadiska ceny a kvality, pretože poskytuje zákazníkom ešte dostupnejšiu ponuku zábavy pre celú rodinu. Naše Štandardné predplatné s reklamami ponúka rovnako skvelú zábavu ako predplatné Štandardné Plus, naviac za atraktívnu cenu. Sme nadšení, že môžeme zákazníkom na všetkých našich trhoch ponúknuť väčší výber a skvelé ceny.“

Služba SkyShowtime je domovom tvorby z distribúcie spoločností Paramount Pictures a Universal Pictures, ako napríklad Asteroid City, Mission: Impossible – Odplata, Oppenheimer a iné. Spoločnosť taktiež investuje do vlastnej tvorby, napríklad HALO, Star Trek: Discovery, Ted (seriál), Tetovač z Auschwitzu a ďalšie.

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -