Tatra banka umelou inteligenciou spríjemní život klientov

Nenechajte si ujsť

Andrej Cvik
Volám sa Andrej, mám 21 rokov a moje 4 najobľúbenejšie veci na svete sú káva a moje dve mačky. A tá štvrtá je tajná.

Tatra banka posúva hranice bankovníctva

- Advertis

Tatra banka, ako inovačný líder s odvahou prinášať na trh nové technológie, opäť posúva hranice bankovníctva. 

Po rôznych technologických inováciách, ktoré Tatra banka za roky existencie vyvinula a uviedla na bankový trh medzi prvými, spúšťa do pilotnej prevádzky technológiu chatbot. Práve táto digitálna novinka nahradí službu Tatra ChatTB, ktorú využívajú nielen klienti na získavanie informácií o produktoch a službách Tatra banky

tatra banka
Zdroj: najzamestnavatel.sk

Benefity, ktoré chatbot AdamTB prináša

  • zvýšenie rýchlosti odozvy, 
  • nepretržitá dostupnosť,
  • prakticky neobmedzená kapacita na odpovedanie.

Ako funguje chatbot AdamTB

Počítačový program simulujúci ľudskú konverzáciu s pomocou umelej inteligencie (chatbot) dokáže na základe pochopenia obsahu zodpovedať vybrané okruhy otázok a  zároveň zvláda bežnú medziľudskú konverzáciu. Porozumenie sa zlepšuje používaním a  pilotná prevádzka by mala pomôcť Adamovi lepšie chápať zámery klientov.

„Prvoradým bude pre nás aj  naďalej zodpovedať všetky otázky k  produktom a  službám,  a preto budú digitálnemu kolegovi Adamovi na začiatku asistovať operátori kontaktného centra DIALOG Live. V  prípade potreby zodpovedajú otázky sami a  vykompenzujú možné limity novej technológie,“
uviedol Boris Fojtík, hovorca Tatra banky.  

tatra banka chatbot adamtb
Zdroj: Tatra banka

„Sme presvedčení o tom, že vďaka zavedeniu chatbota sa zmení spôsob akým budú naši klienti pristupovať k novým technológiám. Pracujeme na tom, aby sme klientom predstavili zážitok, ktorý bude postupne rovnaký ako ľudská komunikácia. Veríme, že sa nám podarí dosiahnuť, aby technológia rozumela klientovi a nie naopak.

Každou komunikáciou s klientom sa náš chatbot bude učiť viac a viac o potrebách a plánoch klientov. Bude lepšie rozumieť tomu, čo sa im páči a čo nie. Vďaka tomu budeme čoskoro schopní ponúknuť proaktívny servis pre klienta a konzistentne doručovať správne služby v správnom čase,“
dopĺňa Natália Major, členka predstavenstva Tatra banky.

AdamTB je dostupný v slovenskom jazyku na úvodnej stránke tatrabanka.sk 24 hodín denne 7 dni v týždni. Nepretržitá dostupnosť, pohotovosť a nikdy sa nekončiaci proces učenia Adama jednoznačne zaraďujú medzi inovácie, ktoré menia váš svet.

Pridaj komentár

Mohlo by sa ti páčiť