Vystihla druhá séria Stranger Things čaro prvej kapitoly? To vám prezradia prvé recenzie!

Prvá séria seriálu Stranger Things sa stala nesmierne úspešnou. Dôvodom boli veľmi dobré ohlasy divákov, ktoré zapríčinili ohlásenie niekoľkých ďalších sérií. Nakoľko predpokladáme, že spolu s nami tiež patríte medzi obrovských fanúšikov tohto sci-fi/hororového seriálu z produkcie Netflixu, určite vám neunikla informácia, že druhá séria Stranger Things vyjde už zajtra, 27. októbra. Pokračovanie našej prvej návštevy mestečka Hawkins má naozaj vysoké očakávania. Otázka, ktorú si všetci kladieme sa však pýta, či bude aj 9 nasledujúcich epizód rovnako pútavých, ako tie predošlé. Viac už však o našej neistote polemizovať nemusíme, nakoľko konečne dorazili prvé recenzie!

Nové fotky z druhej série seriálu Stranger Things
Zdroj: ew.com

Druhá séria Stranger Things je skvelá

Druhá séria sa odohráva rok po Willovom návrate, pričom všetko sa zdá byť opäť v normále. Temnota však ticho drieme pod povrchom a Upside Down pomaly dáva vedieť, že ešte stále existuje. Will je totižto s týmto svetom stále prepojený a vyzerá to tak, že to bude oveľa silnejšie, než v prvej sérii – prichádza väčšie zlo. Taktiež sa môžeme tešiť na návrat Eleven, ktorá si našla cestu späť ku svojim kamarátom. Či nás však príbeh ohromí aj tentokrát, vám prezradia nasledujúce zahraničné recenzie:

Daniel Fienberg:

Druhá séria Stranger Things je dobrá, a ak sú vaše očakávania nastavené správne, tak vás určite uspokojí. Tvorcovia málokedy spadnú do vlastných scenárových pascí, pričom prinášajú ďalšiu sériu s rozšíreným vplyvom osemdesiatych rokov, obsiahlejším obsadením okamžite sympatických postáv a taktiež ďalšie vysvetlenie mytológie sveta tohto seriálu. Vyhnú sa pritom veciam, ktoré väčšinou odsudzujú ďalšie pokračovania.

Allison Keene:

Narozdiel od ostatných, tvorcovia Stranger Things dokázali aj v pokračovaní priniesť všetky veci, ktoré sme na prvej sérii milovali. To prináša múdro napísaný scenár, ktorý príbehom hýbe potrebným smerom. Rovnako ako v prvej sérii, aj v tomto prípade sa nájde zopár vecí, ktoré úplne nefungujú. Celkový efekt druhej série je však opäť radostný, emocionálny, uspokojivo strašidelný, pričom znova nás zaujíma osud outsiderov, ktorí sa spoja v skupinu hrdinov.

Stuart McGurk:

Mysleli ste si, že prvá séria je trochu drzá tým, že sa veľmi inšpiruje Stephenom Kingom či Stevenom Spielbergom? Tak to si počkajte na druhú sériu, ktorá je nostalgiou zafarbeným zážitkom porovnateľným s jazdou v zábavnom parku, ktorý zahŕňa všetko zo strašidelných filmov osemdesiatych a deväťdesiatych rokov. Nepochopte ma zle, nejde o zlú vec. Namiesto toho nad tým rozmýšľajte ako nad hudobným albumom najväčších hitov všetkých čias. Novotou vynahradí všetko, čo by sa dalo považovať za neoriginálne.

Kelly Lawler:

Druhá séria Stranger Things je vhodným pokračovaním prvej tej prvej. Pokračovanie je opäť smerované pôvodnými tvorcami Mattom a Rossom Dufferovcami, pričom objavuje nové a ešte väčšie hrozby, ktoré sužujú mestečko Hawkins. Príbeh je o niečo intímnejší a ešte viac vedený postavami, avšak občasne trpí kvôli nafúknutej dĺžke a snahe neoddialiť sa od štruktúry prvej kapitoly.

trailer pre druhú sériu Stranger Things
Zdroj: screenrant.com

Ako sa zdá, kritici sa jednohlasne zhodli na tom, že druhá séria Stranger Things dokázala opäť priniesť všetko dobré z tej prvej. Medzitým pritom stihne predstaviť nové postavy, vrátane Max (Sadie Sink) a Boba (Sean Astin). Jednou z častých kritík je však ironicky fakt, že pokračovanie je možno až príliš podobné prvej kapitole. Ak však ide o niečo, čo hľadáte, tak sa potom určite máte na čo tešiť! Budete 27. októbra všetkých nových 9 častí pozerať s nami?