Slovenská banka otvára moderné bezhotovostné pobočky. Čo v nich nájdeme?

Nenechajte si ujsť

Andrej Cvik
Andrej Cvik
Mám 23 rokov a moje 4 najobľúbenejšie veci na svete sú káva a moje dve mačky. A tá štvrtá je tajná.

Slovenská sporiteľňa bude otvárať bezhotovostné pobočky

Turbulentné obdobie pandémie koronavírusu potvrdilo, že digitálne kanály sú najbezpečnejší a najpohodlnejší spôsob, ako bankovať. Slovenská sporiteľňa preto otvára svoju prvú bezhotovostnú pobočku s modernou samoobslužnou zónou, ktorá bude klientom k dispozícií 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Bezhotovostné pobočky sa následne rozšíria po celom Slovensku.

Keďže hotovostné operácie si ľudia budú môcť vyriešiť pohodlne sami, poradcovia sa budú môcť venovať klientom a finančnému poradenstvu. Prvá bezhotovostná pobočka Slovenskej sporiteľne je v OC Mlyny v Nitre. Banka ich plánuje rozšíriť po celej republike.

„Koncept novej pobočky je v súlade s našou digitálnou stratégiou, keďže nám umožní ešte lepšie využívať digitálne nástroje. Predovšetkým Georgea, naše digitálne bankovníctvo a náš poradenský tablet, s inováciou Finančný plán, ktorý sme v uplynulom období priniesli.

Vďaka sile tohto digitálneho nástroja sa poradcovia môžu naplno venovať ľudskému kontextu a emóciám klienta, nastaviť mu finančný plán pre život a jeho rodinu. Bežné hotovostné operácie si budú môcť klienti urobiť pohodlne sami v našej modernej samoobslužnej zóne,
povedal Zdeňek Románek, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne zodpovedný za retailové bankovníctvo.

slsp bezhotovostne pobocky
Zdroj: SLSP

Slovenská sporiteľňa ako digitálny líder plánovala otvárať bezhotovostné pobočky už dlhšie, pandémia koronavírusu iba potvrdila správnosť tohto smerovania. Obdobie koronavírusu banku tiež utvrdilo v tom, že klienti veľmi potrebujú kvalitné finančné poradenstvo, tvoriť si finančné rezervy a myslieť na budúcnosť.

Súčasťou bezhotovostnej pobočky sú tri samoobslužné moderné vkladomaty. Majitelia balíkov účtov, vrátane podnikateľov, tak môžu pohodlne vkladať a vyberať peniaze kedykoľvek, navyše bez poplatku.

Za samoobslužnou zónou sa nachádza moderný priestor, v ktorom poradcovia radi klientom pomôžu s financiami. Navyše, na stretnutia s klientmi má na poschodí príjemné zasadačky. Banka plánuje zbierať spätnú väzbu a na základe odozvy klientov plánuje otvoriť takéto pobočky vo všetkých regiónoch na Slovensku.

Zdroj: TS SLSP

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -