Nový patch pre Ghost of Tsushima mení obtiažnosť i veľkosť titulkov

Nenechajte si ujsť

Róbert Herda
Róbert Herda
Ahoj, ako si si už mohol prečítať, volám sa Róbert. Videohrám, knihám a hlavne kinematografii ako médiám, ktoré sú určené na rozprávanie príbehov, sa venujem už nejakú tú dekádu (ak si dobre pamätám, tak vlastne od dôb, čo som začal registrovať okolie). Najmä preto sa snažím všetko, čo z týchto oblastí prichádza skúmať a nezriedka analyzovať. Momentálne pracujem aj na vlastnej tvorbe a popritom sprostredkúvam čitateľom rôzne novinky, dojmy a recenzie z týchto oblastí.

Samurajovia idú do boja

Autori spravidla upravujú a inovujú svoje tituly i niekoľko týždňov po oficiálnom vydaní. Pridávajú sa nové režimy, opravujú mnohé chyby, bugy a ďalšie technologické nedokonalosti. Čo prináša nový patch samurajského hitu menom Ghost of Tsushima?

Ako sme vás upozorňovali v recenzii a dokonca aj početných sprievodných článkoch, súbojová zložka je jednou z najdôležitejších súčastí novinky od štúdia Sucker Punch Productions.

Bojovaniu proti presile a s rôznymi druhmi oponentov sa preto nevyhnete, čiže ak je na vás tempo stretov prirýchle, či ich náročnosť neprimerane vysoká, máte pravdepodobne problém. Vaším riešením by ale mohol byť terajší patch. Ste však tvrdý samuraj, ktorý v druhej polovici hry takmer vôbec nezomrel, takže zákonite hľadáte brutálnejšiu výzvu? I pre vás máme dobrú správu.

Nový patch Ghost of Tsushima výrazne ovplyvňuje terajšiu hrateľnosť

Zďaleka najzásadnejšou novinkou je pridanie dvoch módov obtiažnosti. Ak ste skutočný hardcore hráč prahnúci po tom najbrutálnejšom zážitku, svoju výzvu si môžete zvýšiť vďaka „lethal“ režimu, ktorý činí protivníkov ešte agresívnejšími a nebezpečnejšími. Aby vývojári zachovali určitú férovosť, i Jinova katana je smrteľnejšia. Zrejme sa teda nemusíte obávať toho, že by ste boli nútení do oponentov sekať prehnane veľa krát.

Okrem toho vás na novej najťažšej náročnosti rýchlejšie spozorujú, ale treba dodať, že v tejto schopnosti doposiaľ príliš neexcelovali. Naopak, v prípade, že máte pocit prílišnej výzvy, môžete si vybrať ešte ľahší mód, než je tradičný easy.

V ňom máte viacej času na vykonanie jednotlivých sekov katanou, pri liečení na vás dobyvatelia neútočia, no a k tomu môžete väčšinu výpadov vykryť tlačidlom L1 (dokonca i tie na vyšších obtiažnostiach neblokovateľné).

ghost of tsushima nový patch (obtiažnosť)
Zdroj: thenextweb.com

Hráči sa taktiež sťažovali na veľkosť titulkov, ktoré si už oddnes môžete rôznymi spôsobmi upraviť. Od ich zväčšenia, cez pestré farebné prevedenie, až po vypnutie napísaného mena pred prehovorom ľubovoľnej príbehovej postavy.

V prípade obtiažností ide o pomerne zásadné zmeny a úpravu veľkosti titulkov ocenia najmä hráči, ktorí majú vzdialenejšiu televíziu, následkom čoho dobre nevidia na písmená. Kompletný výpis patchu 1.05 nájdete na tomto odkaze.

Vyskúšate aspoň jeden zo zmienených módov? Budete si chcieť výzvu sťažiť, prípadne hľadáte zľahčenie? Dajte nám vedieť prostredníctvom komentárov. 

Zdroj: vg247.com

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -