Je Voyo či Netflix v ohrození? JOJ prvýkrát prezradila počet predplatiteľov svojej streamovacej služby

Nenechajte si ujsť

Andrej Cvik
Andrej Cvik
Mám 23 rokov a moje 4 najobľúbenejšie veci na svete sú káva a moje dve mačky. A tá štvrtá je tajná.

JOJ play odhaľuje počet predplatiteľov, dobieha konkurenciu?

Televízna skupina JOJ prevádzkuje už 14 televíznych staníc – či už tu na Slovensku alebo aj v Česku. Tento rok ku nim pribudla aj televízia JOJ Svet. V dnešnej dobre už však diváci nesledujú filmy a seriály len cez tradičné televízie, ale aj prostredníctvom internetu cez rôzne streamovacie služby. Aj JOJ má vlastnú s názvom JOJ play, ktorá po rokoch konečne prezradila počet predplatiteľov. Doťahuje sa na konkurenciu?

Na Slovensku je veľmi populárna streamovacia služba Voyo skupiny Markíza, ktorá nedávno dosiahla výrazný míľnik. Ako sme nedávno informovali, táto online platforma vykazuje už 650-tisíc predplatiteľov na Slovensku a v Českej republike. Nebolo špecifikované, aká veľká časť z nich patrí ku ktorej krajine, triezvym odhadom teda môžeme povedať, že u nás si Voyo predpláca zhruba 200-tisíc ľudí. S cenovkou 5,99 eura mesačne sa tak jednoznačne radí medzi tie najpopulárnejšie služby na Slovensku.

Zahraniční streamovací giganti nezverejňujú počty predplatiteľov v konkrétnych krajinách, predpokladá sa však, že na prvej priečke sa takmer určite drží Netflix. Platformy Disney+ a HBO Max (v budúcnosti len Max) majú podľa všetkého menej používateľov ako Voyo, takže sa delia o tretie a štvrté miesto.

voyo netflix
Unplash / Voyo

JOJ sa púšťa do bitky s Voyo a Netflixom

Je teda celkom pozoruhodné, že druhou najobľúbenejšou streamovacou službou Slovenska je práve Voyo, ktoré patrí pod skupinu Markíza, respektíve českú TV Nova. Z online priestoru si chce svoj diel ukrojiť aj najväčší konkurent Markízy TV JOJ, ktorá s ňou bojuje aj mimo tradičnej TV scény.

Streamovacia služba JOJ play prvýkrát zverejnila počet používateľov. Registrovaných je v nej 300-tisíc ľudí, pričom treba podotknúť, že registrácia je zadarmo. Ako uvádza Živé, zaplatené predplatné JOJ play má okolo 30-tisíc ľudí. Cena predplatného je 5,99 eura mesačne, pričom priemerný používateľ strávi na online službe takmer 2 hodiny denne.

Spoločnosť JOJ Group uvádza, že v televíziách, na ktorých predáva reklamu, má denný zásah na 2,1 milióna ľudí starších ako 12 rokov. Dosah na online streamovacej platforme je teda zatiaľ neporovnateľne nižší ako na tradičnej TV scéne.

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -